هنوز خبری از محاکمه و رویارویی قاتلان وحشی در ملایر نیست


ساعت: 13:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۱
کد خبر: 1915108

روز گذشته مراسم باشکوهی به مناسبت چهلمین سالگرد سلامتی مهندس و ولی گمنام امام زمان (عج) شهید علی نظری با حضور خانواده معظم این شهید والامقام، مردم انقلابی و مسئولین شهرستان در ملایر جامعه برگزار شد. مسجد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; این مراسم معنوی با مدیحه سرایی اهل بیت و شاعر انقلابی و سخنرانی امام جمعه از عالم و انقلابی شهرستان و با حضور گسترده مردم شهید پرور ملایر اجرا شد..

استقرار حجت الاسلام امام جمعه انقلابی ملایر با استناد به منابع فقهی اعلام کرد: حکم کلی تروریستی که به شهید حمله کرده محرم است حتی اگر خانواده شهید شکایت نکنند که البته حق دارد. به من شکایت کنم.


من جوما ملایر دارم

نظامی و انتظامی مظهر اقتدار کشور/ خون شهدا امنیت آفرین است

حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر، نصب امام جمعه ملایر پیش از ظهر امروز در مراسم چهلمین روز شهادت محافظ امنیت و ولایت سردار شهید علی نظری در مسجد جامع با اشاره به وی از مهمترین ویژگی های شهدا گفت: شهید چهره خدا را می بیند و با خدا کار می کند. و شهید حجت خدا در زمین است.

وی با اشاره به نقش شهدا در ایجاد امنیت از شهدای مدافع حرم گرفته تا شهدای مدافع حرم، مدافعان امنیت و سلامت، گفت: مسئله امنیت در هر کشوری بسیار مهم است و یکی از مهمترین اهداف معارضان است. ایجاد امنیت در کشور است..

امام جمعه ملایر خون شهدا را مایه امنیت می داند و می گوید: شهدا با رفتار و خون خود جدا از ایجاد امنیت در کشور، آن را تثبیت می کنند..

وی با بیان اینکه فقدان امنیت تمامی مشکلات جامعه به ویژه جان و مال مردم را تهدید می کند، تاکید کرد: همرزمان شهدا باید با شکوه و استقامت هر چه بیشتر این راه را ادامه دهند و امنیت آفرین باشند. کشور، تا آنجا که ممکن است. ..

حجت السلام والمسلمین خطاب به کسانی که در کشور ناامنی ایجاد می کنند، گفت: کسانی که ترفند و حیله می کنند بدانند که در قعر این چاه هستند و قطعا کاری از پیش نخواهند کرد..

وی به برخورد برخی افراد با اغتشاشات اشاره کرد و آنها را معترض خواند و گفت: کسانی که بانک، اموال مردم، قرآن و مسجد را آتش زدند و عمامه را از سر روحانیون و چتر را از سر نوامی این اقدامات آشوبگرانه است. با اعتراض فرق دارد.

امام جمعه ملایر تصریح کرد: هم دین مبین اسلام و هم قانون اساسی جمهوری اسلامی اجازه اعتراض را می داد، اما روایت شورشیان با معترضان متفاوت بود..

وی به مهمترین اهداف آشوبگران اشاره کرد و تصریح کرد: براندازی یکی از اهداف اصلی اغتشاشگران است و با حمایت سلطنت طلبان، منافقین، رسانه های غربی و مستکبران به شدت پیگیر آن هستند و باید بدانند که براندازی کار شما نیست و کفار از اول اسلام همواره به دنبال براندازی بوده اند. نظام های اسلامی هستند که شکست خورده اند.

حجت اسلام مقابله با دین را از دیگر اهداف فتنه گران خواند و افزود:
کاهش اقتدار نظام اسلامی یکی دیگر از اهداف آشوبگران است و اگر نتوانستند ایران اسلامی را براندازند، به دنبال کاهش قدرت ایران هستند..

وی نیروی انتظامی، سپاه، ارتش و بسیج را نمادهای اقتدار ایران دانست و گفت: مهمترین دلیل اینکه فتنه گران نیروهای ارزشمند را هدف قرار داده اند این است که ارتش نماد قدرت است..

امام جمعه ملایر فرمودند: باید محکمتر و محکمتر در مقابل شورشیان بایستیم و به هیچ وجه ضعف نشان ندهیم و همه بدانند که ما راضی نیستیم که خون از دماغ کسی بریزد، مگر کسانی که با افتخار به جوانان توهین کردند. بسیجی و از آنها عکس گرفت و کسانی که پخش می کنند، نظام آنها را به اشد مجازات مجازات کند.

وی با اشاره به قوانین و فقه کشور درباره جایگاه محرم گفت: کسانی که با بی احساسی جوانی را در شهر به شهادت می خوانند و با اسلحه کشی به دنبال ایجاد ناامنی در شهر و کشور هستند، محرم به قانون و اسلام هستند..

وی گفت: تجزیه طلبی، هرج و مرج سراسری در کشور و اعلام بی آزادی و خفقان در کشور از دیگر اهداف شورشیان است..

وی گفت: تجزیه طلبی، هرج و مرج سراسری در کشور و اعلام بی آزادی و خفقان در کشور از دیگر اهداف شورشیان است..

البته آنچه در این مراسم خالی مانده بود عدم اطلاع از پرونده و مراحلی بود که از سوی قوه محترم قضاییه طی شد که ظاهراً تاکنون مسکوت مانده است..

به گزارش اشرامدان؛ برخلاف سایر شهرهایی که اخبار و اطلاعات تروریست ها و دستگیری و محاکمه آنها بلافاصله در ملایر منتشر می شود، خبری از اتهام یا رسیدگی نیست و این بی تفاوتی و دوگانگی بازار شایعه پرونده و این سکوت و تعلل دستگاه قضایی را دامن می زند. مراسم در 40. این احتمال صحت برخی از شایعات را دو چندان کرد.

بدون شک درخواست جدی مردم از مسئولان محترم شورای تامین به ویژه مسئولان قضایی توجه به افکار عمومی و مطالبات مردم به ویژه توده های انقلابی شهرستان و در اسرع وقت است. ، ضمن صدور کیفرخواست، صدور حکم علیه تروریست ها یا مفسدان میدانی، اراده مردم و جدیت در اقدام قاطع و #اعدام_علنی.

همچنین امیدواریم با پایان مراسم چهلم، همه چیز در مراسم سالگرد فراموش نشود.

البته با توجه به وظیفه رسانه برای درخواست، این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید