هوای گرم و مسافران بازگشتی، مخازن آب در البرز را به صفر رساندند/ وضعیت تامین آب کرج پایدار است


ساعت: 10:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891132

ذوالفقار مهدی زاده گفت: بعد از عزاداری محرم بازگشت مسافران به البرز با گرمای هوا مصادف شد و در نهایت نتوانستیم آب ذخیره کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ذوالفقار مهدی زاده مدیرعامل آبفا البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: موج بازگشت مسافران پس از تاسوعا و عاشورا ذخایر آبی در مخازن را به صفر رسانده است.

مهدی زاده افزود: مشکل مذکور همزمان با گرمای هوا بود و در نهایت نتوانستیم آب ذخیره کنیم، مخازن مرکز عظیمیه از ساعت 19 خالی بود.

وی بیان کرد: مناطقی مانند بلوار اقاقیا، زنبغه، بعثت و بخشی از مرز بلوار کاج و شریعتی و برغان در طبقات با مشکل و افت فشار آب مواجه است.

مهدی زاده با اشاره به اینکه قطعی ها گاهی تا ساعت 1 بامداد ادامه دارد، تصریح کرد: هیچ یک از تصفیه خانه ها و چاه هایی که باعث قطعی شده است را از دست نداده ایم.

وی افزایش مصرف انسانی را دلیل عدم تناسب تولید و مصرف آب عنوان کرد و گفت: با خنکی هوا و همکاری مردم امیدواریم امروز شرایط تامین آب مناطق پایدار باشد.

مهدی زاده با اشاره به قطعی آب کلک بالا افزود: خوشبختانه امسال وضعیت آب در ماهداش، محمدشهر، مهرشهر، کمالشهر و کرج مرکزی بهتر از سال گذشته بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید