هوشنام روی آنتن ماه مبارک رمضان/ بازدید معاون سیما از پشت صحنه


ساعت: 17:08
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813480

معاون سیما به همراه مدیر شبکه سیما و تعدادی از مدیران صدا و سیما از روند تولید سریال خوشنام بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید شاه آبادی معاون سیما به همراه مدیرعامل و تعدادی از مدیران صدا و سیما از روند تولید سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف زاده بازدید کرد. سریال «خوشنام» به تهیه کنندگی احمد زالی در ابتدا توسط محسن کیایی طراحی و نویسندگی شد و فهیمه سلیمانی آن را برای ساخت نهایی بازنویسی کرد.

عکس های سریال هوشنام کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما در بیمارستان فیروزآبادی ری است.

احمد زالی تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی گفت: جناب آقای شاه آبادی معاون محترم سیما به همراه مدیر محترم شبکه یک و سایر مدیران محترم رسانه ملی از روند تولید سریال «کوشنام» بازدید کردند. امروز و در حین تولید با عوامل پروژه صحبت کرد و برنامه ریزی برای ساخت سریال در راه است.

هال افزود: با توجه به شرایط خاص تولید در یکی دو سال اخیر، طبیعتا روند کار برای پروژه های مختلف متفاوت است و به دلیل شرایط تاج، تغییر فصل، لوکیشن های زیاد، بازیگران زیاد، از این مورد استثنا قائل نشدیم. و غیره «کلیه مشکلات و اتفاقاتی که در روند تولید این سریال برایمان پیش آمد را با معاونت محترم سیما در میان گذاشتیم و ایشان نیز قول دادند تا روزهای پایانی «خوشنام» با آرامش بیشتری به روزهای پایانی برسد. پیگیری و آماده سازی شرایط اقتصادی.

تهیه کننده «خوشنام» افزود: بازیگرانی چون هومان حاجی عبدالهی، فریده سپاه منصور، نیلوفر رجایی فر، رضا فیاضی و… در لوکیشن بیمارستان فیروزآبادی بازی می کنند و پس از چندین لوکیشن خارجی، هفته آینده عکس های سریال «خوشنام». در ورزش سوارکاری با حضور اکثر بازیگران اصلی ادامه خواهد داشت.

گفتنی است حمید شاه آبادی معاون سیما با حضور در سایت سریال «هوشنام» از پخش این سریال در ماه مبارک رمضان 1401 خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید