هوشیاری و وضعیت روحی «محمد کاسبی» خوب است


ساعت: 16:59
تاریخ انتشار: 06/06/1401
کد خبر: 1893338

محمد کاسبی همچنان در بیمارستان بستری و در بخش مراقبت های ویژه بستری است و روند درمان وی ادامه دارد و امیدواریم هر چه زودتر به این واحد منتقل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود کاسبی درباره آخرین وضعیت برادرشمحمد کاسبیخوش ركاب بازيگر سريال گفت: برادرم همچنان در بيمارستان و در ICU است و درمانش ادامه دارد و اميدواريم هر چه زودتر به بخش منتقل شود.

وی درباره احتمال انجام مجدد جراحی قلب این بازیگر پیشکسوت افزود: هنوز پزشکان درباره عمل قلب چیزی نگفته اند و فکر نمی کنم در حال حاضر عمل جراحی انجام شود، باید از مراقبت های ویژه مرخص شود. واحد تا او بتواند برای ادامه روند درمان نظر بدهد.

کاسبی وضعیت روحی بازیگر سریال خوش رکاب را برجسته کرد: واقعیت این است که حال روحی او بد نیست، همیشه امیدوار و سرحال است، دوست ندارد خبر بیماری اش منتشر شود و کسی را ناراحت کند. ژنرال او نسبتاً هوشیار و هوشیار است امیدوارم به زودی شاهد ترخیص کامل او از بیمارستان باشم.

برادر این بازیگر پیشکسوت خاطرنشان کرد: به هر حال مشکلات قلبی همیشه روند درمانی طولانی مدت دارد و بنابراین باید صبور باشیم. او هم این را می داند و از ما می خواهد که کمتر درباره وضعیتش با رسانه ها صحبت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید