هوش مردم شورشیان را منفورتر و رسواتر کرد


ساعت: 13:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889335

سردار حسین سلامی با ادای احترام به درخشش ملت ایران گفت: نام و یاد شهید حمدانی به ملت ایران قوت و قدرت می بخشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (جمعه) با حضور در منزل سردار سرلشکر پاسدار سرافراز و سرافراز حسین حمدانی با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.

سردار سرلشکر حسین سلامی در این دیدار با تسلیت ایام محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران و یاران باوفایش، با اشاره به نصب تندیس های متعدد سردار حسینی. حمدانی در فضا و اطراف تهران پس از جسارت اخیر خود گفت: پس از توهین اخیر یکی از رهبران قیام 2088 در میدان افتخار این شهید بزرگوار الحمدلله، فضای شهر به طرز چشمگیری متشکل شد. بر این شهید عزیز و انگار همدانی شهید شده بود.» او دوباره شهید شده و طلوع تازه ای برایش طلوع کرده است.

و افزود: واقعاً احساس می کردم شهید حمدانی دوباره با همان طراوت و طراوت کشته شد، الگویش در چشم همه به ویژه بدخواهان بود.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه نام و یاد شهید حمدانی به ملت ایران قوت و قدرت می بخشد با استفاده از ضرب المثل “دشمن بخواهد نیکی کند” تاکید کرد. وی خاطرنشان کرد: در حادثه اخیر نمونه ای از این گفته را دیدیم و عناصر مطالبه گر انقلاب که ضربه بزرگی به انقلاب از جمله در اغتشاشات سال 1387 وارد کردند، دوباره می خواستند شهید همدانی را بکشند. اما با هوش مردم به هیچ نتیجه ای نرسیدند.

وی افزود: می خواهند شهدا را بکشند اما نتیجه عکس می گیرند و عزت و عظمت شهید دوباره اوج می گیرد و در صحنه اخیر دیدیم که دوباره دل ها به سمت شهید همدانی چرخید.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه خود من در مورد شخصیت شهید حمدانی بیشتر توضیح دادم، خاطرنشان کرد: ما از گذشته های دور به شهید حمدانی ارادت داشتیم و او را می شناختیم، آیا در زمان پاسداشت این مرد واقعاً بزرگ شده است. شجاع و ایثارگر بود و وفادارانه جنگیدند و شمشیر جهاد از دستش بیرون نرفت و جامه جهاد از تنش بیرون نرفت و تنها به پاسداشت مقدس ختم نشد، مقدر شد که سردار همدانی بماند. و منشأ خدمت بیشتر در صحنه ها و متن هاست. وقایع اصلی در مسیر انقلاب و نهضت ملت ایران.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش سردار حمدانی را پس از هشت سال دفاع مقدس برشمرد و افزود: شهید حمدانی در نیروی مقاومت بسیج، در نیروی زمینی سپاه و قرارگاه تارولا حضور داشت. در تهران و در لشکر بزرگ تهران و سرانجام در قرارگاه امام حسین (علیه السلام) و جبهه مقاومت اسلامی که به شهادتی شیرین و مثال زدنی و ماندگار رسید و نامشان جاودانه شد منشأ برکات فراوانی بود. و درود بر امت اسلامی و ملت ایران .

سرلشکر سلامی تاکید کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حمدانی و مدافعان سرافراز حرم علاوه بر نجات ملت ها و سرزمین های اسلامی در منطقه از شر داعش و تروریسم تکفیری، خطر امنیتی را از ناحیه ایران برطرف کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور پرشور، هوشمندانه و غافلگیرکننده اقشار و اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید حسین همدانی را جلوه ای از عشق و علاقه مردم ایران به شهادت برشمرد. و شهادت و قدردانی از قهرمانانشان و تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند جمعیت بی پایانی که برای تشییع پیکر شهید حمدانی آمدند و او را با دستان اشکبار بدرقه کردند، همه ملت بودند. ایران، و کسانی که می خواهند نور خدا را خاموش کنند، دشمن جامعه ما هستند.

وی با اشاره به درخشش ملت ایران در پاسخ به اهانت های اخیر فتنه گران، به شهید حمدانی تاکید کرد: هیچکس نمی تواند به فتنه گران و شرورانی که با تخریب ارزش ها به دنبال تحریف ارزش ها و آسیب رساندن به مقدسات جامعه ما هستند کمک کند. نمادها و ارزش های واقعی جامعه آنها می خواهند تاریخ دروغین بسازند و راه را برای استکبار و صهیونیسم و ​​ارتجاع در منطقه هموار کنند، اجازه نمی دهند و ملت ایران نشان داده است که به آنها هیچ فرصتی را نمی دهند.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه در حادثه اخیر می بینیم که همه مردم چقدر خشمگین شده و از شهید همدانی سرافراز حمایت کردند، گفت: فضای مجازی که شاهد آن هستیم مملو از ابراز ارادت و عشق به شهید حمدانی و تجلیل از شهید حمدانی است. خدمات گرانبها و فراموش نشدنی او به ایران و ایرانیان است. یعنی شهید حمدانی دوباره عزت و عظمتش را تکرار کرد و دامنه و عمقش زیاد شد، بالاتر رفت و عروج جدیدی پیدا کرد، این یک پدیده نادر و بسیار ارزشمند است. .

فرمانده کل سپاه وقوع چنین وقایعی در تاریخ انقلاب و کشور در روز عاشورا را الهام‌بخش و قابل توجه توصیف کرد و تصریح کرد: عجیب است که این اتفاقات در عاشورا تکرار می‌شود، عاشورا همیشه مواضع و مواضع را مشخص می‌کند. همه افراد دارای مناصب از نظر امام و رهبر جامعه تعریف می شوند، چه در جبهه یزید باشند و چه در لشکر امام حسین(ع) نباشند.

وی افزود: این افراد در عاشورای 88 مایه توهین، جسارت و هتک حرمت به ساحت مقدس امام حسین علیه السلام شدند و از این حرکت حمایت کردند و مردم عاشورایی ایران این پاسخ حماسی را به آنها دادند و یوم الله 18 دی همان سال دادند و امروز هم در عاشورای 1401 همان داستان تکرار شد و با روستا روبه رو شدند و به شهدا حمله کردند.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: همانطور که در روزهای گذشته شاهد بودیم به فضل الهی این افراد از سوی مردم طرد شده اند، قدرت ماندن در حافظه تاریخی مردم را ندارند و این یک راه است. دفع کسانی که مخالف ارزش ها و مقدسات اسلامی این افراد هستند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به فضل الهی، بصیرت و شعور مردم و ارادت و قدردانی آنان نسبت به شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و شهید حسین حمدانی است. حاصل حرکت این جاهلیت بود و گفت: شهیدان سلیمانی و حمدانی نشانه حسادت امت اسلامی و ملت ایران هستند و در این صحنه جدید دیدیم که چگونه دلها دوباره به سوی این شهید مخلص و سرافراز گرایش یافت و فریاد زد که شهید حمدانی برای محافظت از ما رفت و ما باید امروز او را از هاتاکانا حفظ کنیم.

سرلشکر سلامی در پایان با آرزوی سلامتی، موفقیت و پایداری برای خانواده شهید سردار شهید حاج حسین حمدانی و خطاب به همسر و فرزندان وی تاکید کرد: ما در انتهای ولایت هستیم و قطعا پیروزی از این جبهه حق و شکست از آن است. این جبهه دروغ و دشمن است پرچم عاشورا و شهدایی که به اقتباس از اباعبدالله الحسین علیه السلام در سنگرهای مختلف پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی امنیت، آرامش و عزت میهن اسلامی همیشه سرافرازی بوده و سربلندی شما نیز درک و غیور بازماندگان این سردار بزرگ است.

همسر سردار شهید حاج حسین حمدانی نیز در این دیدار گفت: در حادثه اخیر به فرزندان شهید حمدانی توصیه کردم ساکت باشند، مردم جواب او را می دهند، خطک عددی نیست که بخواهیم پاسخ دهیم.

وی با اشاره به خدمات و تلاش شبانه روزی سردار همدانی در خدمت به انقلاب نظام و ملت ایران به ویژه در حوزه حفاظت از حرم و مقابله با فتنه 1387، افزود: ایشان بسیار بود. از شورش 2008 غمگین بود و همیشه نگران بود که به مردم صدمه بزند. او بی گناه بود تا به آنها صدمه نزند.

همسر شهید حمدانی تصریح کرد: هرچند حادثه اخیر برای ما سخت و ناگوار بود، اما به بچه ها هم تاکید کردم که وظیفه ما در مقابل این توهین، صبر زینبی است و مردم به خواست خداوند پاسخ مناسبی خواهند داد.

وهب حمدانی فرزند سردار علی قدر شهید حسین حمدانی نیز واکنش مردم به توهین چند روز اخیر به سردار سرفراز را تعجب برانگیز دانست و گفت: مردم در فضای مجازی و واقعی با تدبیر، مستدل و سریع شور و شعور خود را نشان دادند. واکنش های قاطع همراه با احساسات و منطق به مرد حمله کرد.

وی تاکید کرد: تعرض به شهید تحت هیچ منطقی قابل قبول و توجیه نیست و کار نیمه تمام شهید همدانی در فتنه 88 با حادثه اخیر یکی از سرکردگان فتنه کامل و با چهره زشت آنان است. در چشم مردم بیشتر نمایان می شود و منفورتر می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید