هویت واقعی فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی موتور 250 سی سی نیست


ساعت: 15:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896939

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: گروه ویژه ساماندهی موتورسیکلت های سنگین تشکیل شده و هویت واقعی فدراسیون موتورسواری و موتورسواری موتور 250 سی سی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، سید محمد پولادگر نایب رئیس مسابقات قهرمانی و توسعه ورزش های حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در مجمع سالانه این فدراسیون گفت: آقای نظمی پیشنهادی ارائه کرد. گزارش کامل در چندین مورد او هنوز هویت واقعی خود را پیدا نکرده و همچنان در بحث موتورهای بالای 250 سی سی گنجانده شده است و این مشکلی است که باید حل شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: آقای وزیر هم تاکید کردند و با دستور ایشان کارگروهی برای ساماندهی موتورهای سنگین تشکیل شد و در پایان کار هستیم و انشالله به زودی این مشکل حل شود. وزیر

پولاداگر گفت: در مورد آموزش که بحث قدیمی است، من خودم گواهی دوچرخه داشتم، افرادی که می خواستند دوچرخه سواری کنند باید گواهی می گرفتند، حتی اندازه دوچرخه هم ذکر شده بود. نیاز واقعی به آموزش عمومی و تخصصی در این زمینه موتورسواری و اتومبیل رانی وجود دارد. به نظر من خاص ترین هویت فدراسیون می تواند موضوع آموزش و پرورش باشد و با کمک نهادها و سازمان های مرتبط مانند مدیریت ترافیک که حتی بحث آموزش را به بخش خصوصی واگذار کردند.

پولاداگر خاطرنشان کرد: به ما باند فرودگاه بدهید و بودجه بدهید، با وجود این منابع، مدیریت آن بی ارزش است. و این رشته یکی از رشته هایی است که به راحتی می توان سرمایه را جذب کرد. افرادی که عاشق این رشته هستند میلیاردها سرمایه گذاری می کنند، در سایر زمینه ها اینطور نیست. فردی که هزینه زیادی می کند علاقه زیادی به شرکت در مسابقات آن شخص دارد و ما باید مکانی را برای حضور آن افراد فراهم کنیم. لازم نیست منتظر آزاد شدن بودجه دولتی باشیم، بسیاری از این وجوه موجود است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: با تشکر از جناب آقای ناظمی با این گزارش ممیزی چند صفحه ای و بندهای فراوان نظمی در این فدراسیون وجود ندارد، همه کمک کنیم تا پیشرفت و رونق داشته باشد. بدهی سالانه فدراسیون مشکل بزرگی است و باید یک تیم حقوقی خوب در کنار خود داشته باشید.

وی درباره ایجاد سامانه ملی مسابقات موتورسواری و اتومبیل رانی از سوی فدراسیون گفت: این سامانه بسیار خوب و شفاف است. من خودم تجربه استفاده از این سیستم را در بخش ورزش دارم. از آقای نظمی تقاضا دارم درآمد حاصل از این سامانه را برای تیم های استانی استفاده کنند. این سامانه باید با همکاری و حضور هیئت ها فعال شود. وقتی همه می دانند همه کارها شفاف انجام می شود، باور می کنند و این یکی از فضائل نظام است.

سید محمد پولادگر گفت: فکر می کنم شما مخاطبان زیادی دارید، این تعداد دوچرخه سوار در شهر را جزو اعضای خود بدانید. آقای نظمی همه موتورسواران ایران باید در فدراسیون شما عضویت داشته باشند، با ایجاد جذابیت برای آنها افرادی که در پیک موتورسیکلت کار می کنند عضویت در فدراسیون را اجباری بدانند. همچنین تعداد جلسات سالانه شورای ولایتی نیز در این زمینه برگزار می شود. و شوراهای استانی باید گزارش مالی خود را به فدراسیون ارسال کنند.

وی در پایان گفت: در پایان از زحمات همه شما تشکر می کنم و قول می دهم این موضوع را با جدیت پیگیری کنم تا تا پایان امسال این مشکل موتور سنگین حل شود، موضوع پیچیده ای نیست. حرف من را برای قاچاق آن قبول کن.

دیدگاهتان را بنویسید