هپکو برای افزایش تولید/جلوگیری از واردات ماشین آلات راهسازی نیازمند مدیریت قوی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، هنداب و کمیجان در دیدار با میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به بیان مشکلات و مشکلات سازمان تامین اجتماعی استان مرکزی پرداخت.

وی با اشاره به کمبودهای بخش درمان بیمارستان امام خمینی (ره) اراک گفت: با توجه به اینکه بیش از 70 درصد جمعیت اراک تحت پوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی هستند، این بیمارستان برای توسعه هر چه بهتر نیازمند برنامه ریزی است. برای رفع مشکلات شهروندان اراکی علاوه بر این نیاز به تامین ساختمان های اداری بیشتر برای مشتریان برای جلوگیری از ازدحام بیش از حد نیاز است.

کریمی با تاکید بر لزوم ارائه خدمات درمانی ارزان قیمت به افراد تحت پوشش تامین اجتماعی در دو شهرستان کمیجان و هنداب، گفت: در نشستی با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص لزوم تامین سرمایه گذاری تامین اجتماعی و یا غیره به موسسات درمانی پرداخت. خدمات پزشکی رستوران رایگان حق رای دادن و برجسته شد رایگان.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم تسریع در تکمیل و عملکرد مجموعه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی تامین اجتماعی در اراک، گفت: در مورد هپکو که سهامدار اصلی آن است بحث هایی مطرح شد. سازمان تامین اجتماعی

وی با بیان اینکه هپکو برای افزایش تولید نیازمند مدیریت قوی است، گفت: همچنین در خصوص لزوم واردات قطعات مورد نیاز این شرکت، عقد قرارداد، پیگیری برای جلوگیری از واردات ماشین آلات راهسازی، ساختمانی و معدنی، مشابه در داخل، مالی. تسویه حساب بین سازمان تامین اجتماعی و هپکو و تسویه بدهی شرکت.

کریمی در تشریح موضوع تهاتر مالی هپکو از طریق سازمان تامین اجتماعی گفت: این شرکت 1.56 میلیارد تن به بانک ها بدهکار بود که این مبلغ با تسویه مطالبات تامین اجتماعی دولت تسویه شد. پروتکلی بین مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی و مدیران هپکو اردیبهشت ماه امسال برای بازپرداخت بدهی های هپکو به تامین اجتماعی منعقد شد که 45 درصد آن در قالب دارایی ها و دارایی های هپکو است. تمام یا بخشی از سهام شرکت مس طارم که متعلق به هپکو است باید در اختیار سازمان تامین اجتماعی باشد که با اعتراض کارگران و سهامداران خرد هپکو مواجه شد.

وی افزود: از این رو در این راستا طی نامه ای به مدیرکل تامین اجتماعی درخواست تعویق و توقف واگذاری اموال و دارایی ها را داشتیم تا این موضوع به طور کامل حل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید