هکرهای ایرانی دوربین های امنیتی رژیم صهیونیستی را هک کردند


ساعت: 12:11
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913688

برخی رسانه ها از هک کردن یک سازمان امنیتی رژیم صهیونیستی توسط هکرهای ایرانی و انتشار فیلم به دست آمده از دوربین های این رژیم در خصوص انفجارهای هفته گذشته در بیت المقدس خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نوشته این روزنامه اطلاعات امنیتی، هکرهای ایرانی توانستند در جریان دو انفجار روز چهارشنبه در قدس، دوربین های مداربسته یک سازمان مهم اسرائیلی دوست را هک کنند و سپس فیلم به دست آمده از یکی از آن انفجارها را منتشر کنند.

مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی نیز تایید کردند که تصاویر منتشر شده متعلق به دوربین های مداربسته این سازمان است، اما در تلاش برای کم اهمیت جلوه دادن این حادثه اعلام کردند که هیچ گونه نقض امنیتی وجود ندارد.

به گزارش روزنامه اطلاعات امنیتی منتشر کننده اخبار سایبری و هک در جهان، گروه عیسی موسی مسئول حمله اخیر به این سازمان اسرائیلی است که روز پنجشنبه ویدئوی یکی از انفجارهای هفته گذشته در بیت المقدس را در تاریخ 1396/07/13 منتشر کرد. تلگرام آن دوربین های امنیتی را که در ابتدا گمان می رفت در دست پلیس است را هک کرد.

مقامات امنیتی تایید کردند که دوربین مورد بحث متعلق به یک آژانس امنیتی معتبر است، اما مشخص نکردند که کدام یک.

این گروه در اوایل سال جاری تصاویری از ده‌ها دوربین مداربسته در سراسر بیت‌المقدس و برخی دوربین‌ها در تل‌آویو منتشر کرد.

همچنین طبق گزارش تایمز اسرائیل، مقامات گروه موسی در ماه ژانویه در کانال تلگرامی خود نوشتند: «سال‌هاست که [از طریق تماشای دوربین های مداربسته] ما هر لحظه و هر قدم را زیر نظر داریم. این تنها بخشی از نظارت ما بر فعالیت شما از طریق دسترسی به دوربین های مدار بسته است. قبلاً گفته‌ایم که از جایی به شما ضربه می‌زنیم که هرگز انتظارش را نداشتید.»

این گروه متهم به سرقت اطلاعات از وزارت دفاع اسرائیل و انتشار آن در فضای مجازی در سال گذشته است. این مطالب حاوی اطلاعات حساسی درباره اعضای ارتش اسرائیل است.

دیدگاهتان را بنویسید