هیئت داوران پنجاه و دومین جشنواره فیلم «رشد» معرفی شدند.


ساعت: 16:02
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1914543

اعضای هیات داوران پنجاه و دومین دوره جشنواره بین المللی سینمای آموزشی رشد معرفی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم «رشد»، اعضای هیئت داوران پنجاه و دومین دوره جشنواره بین المللی سینمای علمی، آموزشی و تربیتی «رشد» معرفی شدند. بر این اساس شفیع آقا محمدیان رئیس هیئت داوران این دوره خواهد بود.

هیئت داوران بخش انیمیشن

هیئت داوران سه نفره بخش انیمیشن متشکل از هادی محمدیان، شهرام حیدریان و پروین تجوید است.

هیئت داوران در بخش مستند

امسال سه داور وظیفه ارائه بهترین فیلم ها در بخش مستند را بر عهده خواهند داشت. مهدی عظیمی میرآبادی، جمشید بیات و مهناز مظاهری. در جشنواره پنجاه و دومین فیلم مستند کوتاه و بلند داوری می شود.

حضور شش داور در بخش فیلم بلند

سید محمدرضا خرمدانان، مهدی فیوضی، انسیه شاه حسینی، حبیب الله بهمنی، جواد رمضان نژاد و محسن جسور داوران بخش فیلم بلند پنجاه و دومین دوره جشنواره فیلم رشد هستند.

آثار مسابقه معلمان و دانش آموزان

در این دوره سه داور داوری آثار معلمان و دانشجو معلمان و دانشجو مدیران را بر عهده خواهند داشت. پرویز فارسیانی، محسن جسور و میرعباس خسروی نژاد.

نشست تخصصی «سینما و آموزش نسل پایدار» برگزار می شود.

نشست تخصصی «سینما و آموزش نسل پایدار» در دومین روز از پنجاه و دومین دوره جشنواره فیلم رشد در مجتمع فرهنگی سینمای فلسطین برگزار می شود.

این نشست با حضور جلال غفاری مدیر سابق شبکه افق و دبیر جشنواره بین المللی فیلم مقاومت روز سه شنبه 17 آذرماه از ساعت 18 الی 19:30 برگزار می شود.

امسال همزمان با اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم «رشد»، نشست‌های تخصصی هر روز برگزار می‌شود که در این نشست‌ها موضوعات مرتبط با سینمای علمی، آموزشی و آموزشی با حضور صاحب نظران در این جشنواره مطرح می‌شود. رشته.

امسال 3460 فیلم از ایران و بیش از 100 کشور جهان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است. جشنواره فیلم «رشد» از ۱۶ آذرماه آغاز شده و قرار است تا ۲۲ آذرماه ادامه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید