هیئت های مذهبی یزد/ 10 خانه قرآنی در روستاهای یزد ساماندهی می شود


ساعت: 16:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1877076

دادآفرین رئیس سازمان تبلیغات اسلامی یزد بر تشکیل هیئت های مذهبی در ایام محرم و اخذ مجوز تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی دادآفرین در گفتگو با یزدرسا با اشاره به فعالیت مؤسسات قرآنی استان یزد اظهار کرد: حدود 64 مؤسسه قرآنی ثبت شده در استان وجود دارد که از این تعداد 38 مؤسسه قرآنی هستند. فعال در شهر یزد

وی افزود: 107 خانه قرآن در استان یزد فعال است که از این تعداد 21 خانه قرآن در شهر یزد و 10 خانه قرآن در روستاها فعال هستند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان یزد با تاکید بر فعالیت های انجام شده در حوزه قرآن و احکام، گفت: 269 حافظ قرآن و 4 هزار و 100 مربی قرآنی آموزش دیده توسط سازمان تبلیغات اسلامی هستند. فعال در استان یزد

دادآفرین گفت: در حوزه تبلیغ، بحث پایگاه های اجتماعی و ائمه جماعات محله و ارائه آنها به جامعه و مسئولان و استفاده از پتانسیل محلات در این حوزه از دیگر اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد است.

وی با اشاره به تربیت نیروهای اسلامی و انقلابی و اهمیت آن در جامعه گفت: بحث مدارس صدر یکی از موضوعاتی است که نقش مهمی در تربیت نیروهای اسلامی و انقلابی دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی یزد گفت: ارتباط با اولیا و شورای دانش آموزی برای شناسایی آسیب ها و نکات مهم تربیتی از جمله اقدامات در حال انجام است.

دادآفرین در خصوص صدور مجوز هیئت های مذهبی در استان یزد گفت: حدود 800 هیئت مذهبی دارای مجوز در استان فعالیت می کنند که از این تعداد 175 هیئت مربوط به شهر یزد است.

وی افزود: تربیت هواداران و بحث توانمندسازی هواداران یکی از کارهایی است که بسیار مهم است و در حال انجام است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهر یزد با تاکید بر اهمیت ساماندهی هیئت ها در ایام محرم گفت: فعالیت و نظم هیئت های عزاداری در ایام محرم باید به گونه ای باشد که به حوزه شهری و آسایش مردم خدشه وارد نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید