هیات مدیره سپاهان در حال بررسی گزینه هاست/ به دنبال حاشیه و گمانه زنی نباشید


ساعت: 00:55
تاریخ انتشار: 1401/03/19
کد خبر: 1854593

مدیرعامل سپاهان می گوید هیات مدیره در حال بررسی بهترین شرایط برای این تیم برای انتخاب سرمربی بعدی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وی در خصوص جدایی نویدکی محمدرضا ساکت گفت: سیاست باشگاه استعدادیابی پرورش استعدادها و قدرت تیم های ورزشی و معرفی بازیکنان در سطح ملی است. در همین راستا قراردادی 3 ساله با نویدکیا بسته شد و در دو فصل اخیر این سریال زحمات زیادی کشیده است. در این دو سال نایب قهرمان و سوم شد اما به هر حال صلاحیت های کیفی و فنی تیم بیش از این بود. نویدکی با توجه به اهمیت سال سوم مشکلات شخصی خود را اعلام کرد و نگران کمک نکردن به سپاهان بود. او چندین بار تلاش کرد که بماند اما این بار به دلیل مشکلات شخصی حاضر به رفتن شد. از او و همکارانی که با او همکاری کردند تشکر می کنیم.

وی ادامه داد: بلافاصله هیات مدیره باشگاه تشکیل جلسه داد. طبیعی است که تحلیل ها و شایعات مختلفی درباره جدایی و تغییر سرمربی نویدکی به گوش می رسد. دکتر طیب نیا حمایت های لازم را از سوی باشگاه خواهد داشت. هیئت مدیره بهترین شرایط را برای تیم بررسی می کند.

مدیرعامل سپاهان در خصوص تمدید یا جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات گفت: لیست ها بررسی شده و اقدامات لازم در حال انجام است. ممکن است بازیکنی از تیم جدا شود اما باشگاه سپاهان سازماندهی شده و در چارچوب فنی خود ادامه می دهد. در امواج طوفانی فصل نقل و انتقالات غرق نمی شویم و روی کارمان تمرکز می کنیم. اکنون تمرکز بر انتخاب مربی است. نویدکیا یک سرباز وفادار است و قطعا در آینده از توانایی های او استفاده خواهد شد. در این مرحله باید برای لیگ بعدی انتخاب کنیم و ابتدا باید به دنبال مربی باشیم.

وی ادامه داد: رسانه ها به دنبال حاشیه و گمانه زنی نباشند. خبر نهایی و موثق از سوی رسانه رسمی باشگاه اعلام خواهد شد. تلاش می کنیم حضوری قدرتمند در لیگ پیش رو داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید