هیچ اقدام جدی از سوی دستگاه های ذیربط برای اجرای شعار سال ندیدیم/ عدم نیاز به قانون گذاری جدید برای الزام دستگاه ها


ساعت: 09:54
تاریخ انتشار: 1401/03/31
کد خبر: 1877468

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی گفت: متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی از سوی دستگاه های ذیربط برای اجرای شعار سال نداشته ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: مسئولان معاونت علمی و وزارت علوم بر اساس قانونی که قبلا در مجلس تصویب شده بود در حال جهش در تولید دانش بودند اما تا چه اندازه این قانون را اجرا می‌کنند. موضوع دیگری است.»

وی افزود: وزیر آموزش و پرورش بارها در گزارش های خود موضوع معضلات دانشی در مسائل آموزشی را مطرح کرده است که امیدواریم در عمل محقق شود.

حجت الاسلام احمدی گفت: متأسفانه تاکنون اقدامی از سوی سایر دستگاه ها برای اجرای شعار سال ندیده ایم.

وی گفت: با وجود گذشت سه ماه از نامگذاری سال، جز در موارد معدودی، هیچ اقدام جدی در بحث صدور مجوز کسب و کار، حمایت از تولید و توجه به موضوعات دانش بنیان از سوی دستگاه های ذیربط شاهد نبوده ایم. “.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم در طول سال شاهد اجرای شعار سال، تحول و انقلاب در تولید و اشتغال زایی توسط همه دستگاه ها باشیم.

حجت الاسلام فلاحی خاطرنشان کرد: قانون جهش در تولید تولید دانش بنیان در قالب 20 ماده دستگاه ها را موظف به گام های عملیاتی می کند در حالی که قوانین قبلی برای دستگاه ها تکلیف قانونی دارد، نیازی به قانون گذاری جدید نیست، اما تلاش می شود. الزامات دستگاه های اجرایی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید