هیچ اقدام مخربی بی پاسخ نمی ماند/ پاسخ سرقت یک نفتکش را با توقیف دو تانکر می دهیم


ساعت: 23:28
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877413

سردار تنگسیری با بیان اینکه جمهوری اسلامی شرارت های دشمن را نادیده نمی گیرد، گفت: نیروهای ما با حمایت همه جانبه ملت ایران در مقابل دشمن قرار گرفته اند و بی کفایتی دشمن در عملیات های ما مشهود است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه امشب در مراسم تجلیل از 75 شهید مدافع حرم جامعه عشایری کشور اظهار داشت: کمک به اسلام و ولایت فقیه سر وصیت مشترک شهداست. آنها دولت را ندارند.

وی گفت: اگر همه با هم در راه اسلام ایستادگی کنیم و فرمان رهبر معظم انقلاب را اطاعت کنیم، وعده الهی محقق می شود و کمر دشمنان را خواهیم شکست.

فرمانده کل سپاه گفت: دشمن به دشمنی خود ادامه می دهد و هرگز راه را برای ما باز نمی کند، بدانید که باید روی پای خود بایستیم.


تنگسیری در تشریح برخی از مهم ترین عملیات های نیروی دریایی ارتش گفت: در هر لحظه از عملیات جز خدا کسی را نمی دیدیم و حضور ارواح مطهر شهدا احساس می شد.

وی افزود: نیروهای ما با حمایت همه جانبه ملت ایران در مقابل دشمن قرار دارند و ناتوانی دشمن در عملیات های ما مشهود است.

فرمانده ناوگان سپاه گفت: ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام خمینی (ره) جان خود را فدای امنیت ایران اسلامی می کنند.

طنسیری با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی امید کشورهای آزادیخواه جهان است، افزود: رسانه های دشمن می خواهند از شنیده شدن این صدا جلوگیری کنند.

وی افزود: شنیدن سلام یک فرمانده از سراسر جهان و خواندن این سرود به زبان های مختلف گواه این گفته است.

فرمانده ناوگان سپاه گفت: جمهوری اسلامی از خباثت دشمنان غافل نمی شود، یک نفتکش را از ما گرفتند، دو نفتکش را می گیریم تا یونانی ها و دیگران بدانند حق ندارند به ایران بی احترامی کنند.

تنگسیری با بیان اینکه شهدا حماسه ای آفریدند که برای ملت ایران عزت به ارمغان آوردند، افزود: ارواح پاک شهدا پاسدار انقلاب هستند و عزت آنها دشمن را به وحشت انداخته است.

وی به رشادت ها و دلاوری های عشایر در بزنگی اشاره کرد و یادآور شد: زمانی که آبادان در محاصره بود، عشایر تمام تجهیزات خود را در اختیار رزمندگان قرار دادند، با سلاح و لباس در میدان جنگ حاضر شدند و با دست خالی دلیرانه جنگیدند.

فرمانده ناوگان سپاه در پایان گفت: من در مقابل مردم غیور ایران و خانواده معظم شهدا مثل یک سرباز هستم و همه ما سرباز هستیم و به خون شهدا افتخار می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید