هیچ محموله مرغ ذبح و منجمد بدون مجوز دامپزشکی در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد.


ساعت: 10:18
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839462

به گفته مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد، محموله های مرغ در بازار کهگیلویه و بویراحمد توسط مرغداری های استان تولید می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز ، چندی پیش پیامکی مبنی بر ورود گوشت مشکل دار مرغ به استان در میان برخی کاربران فضای مجازی منتشر شد.

عبدالله بهمنش مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون هیچ محموله ای گوشت مرغ گرم و منجمد بدون مجوز دامپزشکی از سایر استان ها به کهگیلویه و بویراحمد وارد نشده است. از این استان هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اگر قرار باشد مرغ از استان های دیگر وارد استان ما شود نیاز به مجوزهای لازم از نهادهای ذیربط از جمله دامپزشکی دارد، افزود: توزیع مرغ توسط پایگاه های معتمد سازمان جهاد کشاورزی و دامپزشکی و … انجام می شود. موسسات مربوطه

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هنوز گزارشی مبنی بر مشکل جوجه های توزیعی در استان ارسال نشده است، گفت: گزارش هایی مبنی بر محصولات پروتئینی با منشاء دامی دریافت می شود.

معتمدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه توزیع گوشت مرغ با حمایت جهاد کشاورزی صورت گرفته است، گفت: (توزیع گوشت مرغ مشکل دارد) صحت ندارد.

وی گفت: سه کشتارگاه در استان وجود دارد که مرغ گرم را با برچسب مخصوص و پلاستیک (بسته بندی) عرضه می کنند و این جوجه ها را می توان تا سه روز در یخچال نگهداری کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید