هیچ مدارا و آشتی با مقصران اغتشاشات اخیر وجود ندارد


ساعت: 16:09
تاریخ انتشار: 1401/09/10
کد خبر: 1915003

دادستان کل کشور گفت: با افرادی که امنیت کشور و جان مردم را تهدید می کنند، مدارا و آشتی وجود نخواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در دومین نشست از سلسله جلسات تبیین جهاد که به همت اداره تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار کرد: امروز در یک جنگ ترکیبی هستیم که دشمنان سرمایه گذاری زیادی در آن انجام داده اند.

دادستان کشور گفت: در این جنگ ترکیبی هماهنگی کشورهایی مانند آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه و رژیم صهیونیستی مشهود است و اقدامات انجام شده در این زمینه مربوط به این پنج کشور است.

حجت الاسلام منتظری با بیان اینکه جنگ ترکیبی پدیده ای از کنار هم قرار دادن جنگ های نظامی، سیاسی، جعل و دروغ پردازی، جنگ های سایبری و همچنین تلاش برای برهم زدن روابط بین الملل ایران است و دشمن سعی در ایجاد اختلافات قومیتی، مذهبی داشته است، گفت: تقویت تحریم های اقتصادی و استفاده از جنگ نظامی، امنیت کشور را تضعیف می کند.

وی گفت: کشورهای غربی آنچه توانسته اند در این زمینه آورده اند و به دنبال افزایش فشار اقتصادی بر ملت هستند.

بیشتر سلاح های کشف شده در این کشور در ماه های اخیر آمریکایی است

دادستان کل کشور بیشتر سلاح‌های کشف شده در ماه‌های اخیر در کشور را آمریکایی دانست و گفت: دشمن با ایجاد پایگاه‌های نظامی در اقلیم کردستان و افغانستان برای ایجاد هرج و مرج و ناامنی در کشور نیروهایی را آموزش داده است. پروژه ترور را انجام دهید

حجت الاسلام منتظری گفت: امروز باید دشمن را به خوبی بشناسیم و از توانمندی ها و توانمندی های او آگاه باشیم تا بتوانیم اقدامات لازم را علیه او انجام دهیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه در جنگ ترکیبی اخیر مسئله زنان یکی از محورهای آن جنگ بود، ادامه داد: شعار زن، زندگی، آزادی توسط دشمنان محاسبه و طراحی شد.

وی گفت: کشورهایی مانند آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه و رژیم صهیونیستی تمام تلاش خود را برای تصویب قطعنامه اخیر با محوریت نقض حقوق بشر انجام داده اند و در این راستا جلسات مختلفی با سران کشورهای مختلف برگزار کرده اند. کشورها، برای دریافت نظر آنها

دادستان کل کشور گفت: موضوع بی حجابی و روش های پیشگیری در حال بررسی است و امیدواریم در هفته های آینده شاهد نتیجه آن باشیم. نظام اسلامی.

حجت الاسلام منتظری افزود: مطالبه گری از مسئولان نیز می تواند راه حلی برای مقابله با این پدیده باشد و در این راستا از فعالان فرهنگی می خواهیم نظرات خود را در خصوص موضوع حجاب ارائه دهند تا بتوان از آن در راه حل استفاده کرد. فرآیند کاردستی

هیچ مدارا و آشتی با مقصران اغتشاشات اخیر وجود ندارد

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به مناسبت آغاز محاکمه عاملان اغتشاشات اخیر اظهار داشت: با افرادی که امنیت کشور و جان مردم را تهدید می کنند، هیچ مدارا و آشتی وجود نخواهد داشت. .

دادستان کل کشور ادامه داد: روند رسیدگی به برخی از پرونده های عاملان حوادث اخیر ممکن است زمان بر باشد و قوه قضاییه در این زمینه به رعایت قانون و موازین شرعی توجه کند.

حجت الاسلام منتظری گفت: قصاص متخاصم نیز زمانی خواهد رسید که جنایات آنها به طور کامل ثابت و روشن شود.

وی همچنین به دشمنی آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها در این سال ها از هیچ اقدامی برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی فروگذار نکردند.

دادستان کل کشور افزود: امروز جنگ ترکیبی آغاز شده است و این در حالی است که در دهه های اخیر روش های تک بعدی جنگ های مختلف در دستور کار قرار گرفته است اما امروز با میدان جنگ ترکیبی مواجه هستیم. جنگ، که بسیار پیچیده است.

دیدگاهتان را بنویسید