هیچ مدرسه عشایری در خوزستان بدون معلم وجود ندارد


ساعت: 14:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839792

علی فرامرزی گفت: میانگین پوشش کشوری دانش آموزان عشایری حدود 98 درصد است و پوشش استان ما بیش از 97 درصد و نزدیک به میانگین کشوری است و پوشش خوبی داریم و هیچ مدرسه عشایری در خوزستان بدون معلم وجود ندارد. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی فرامرزی رئیس آموزش و پرورش عشایری خوزستان در گفت و گو با خبرنگار رهیاب با اشاره به پایان امتحانات مقطع ابتدایی عشایری گفت: امتحانات این دانش آموزان از پایه اول تا پنجم به صورت تشریحی و ششم ابتدایی برگزار شد. امتحانات دانش آموزان دوره اول متوسطه نیز در این هفته به پایان می رسد. امتحانات داخلی در مقطع متوسطه دوم از دهم اردیبهشت ماه آغاز شده و امتحانات نهایی نیز مانند سایر دانش آموزان کشور 26 خرداد به پایان می رسد.

وی افزود: تمامی آزمون ها و البته آموزش ها در تمامی مقاطع تحصیلی دانش آموزان عشایری به صورت حضوری انجام شد.

رئیس آموزش و پرورش عشایری خوزستان گفت: حوزه آموزش عشایری استان در سال جاری با مجموع 14 هزار دانش آموز شامل حدود 10 هزار دانش آموز مقطع ابتدایی، 2 هزار و 600 دانش آموز سال اول و هزار و 400 دانش آموز سال دوم تئوری، کار و دانش. “آنها مطالعه می کنند، آنها بودند.

فرامرزی با اشاره به وضعیت آموزش و پرورش عشایری خوزستان گفت: میانگین پوشش کشوری دانش آموزان عشایری حدود 98 درصد است و پوشش استان ما بیش از 97 درصد و نزدیک به میانگین کشوری است و پوشش خوبی داریم. و هیچ مدرسه عشایری در خوزستان بدون معلم وجود ندارد.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید