هیچ نامه ای مبنی بر عدم برگزاری مجمع فدراسیون سوارکاری به کمیته ملی المپیک ارسال نشده است.


ساعت: 14:45
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855133

نایب رئیس کمیته ملی المپیک گفت: وزارت ورزش دلایلی برای به تعویق انداختن انتخابات دارد و اگر به ما ارائه می کرد و درخواست تعویق انتخابات می داد، کمیسیون در جلسه حاضر نمی شد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ طاهر طاهریان در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری گفت: گردهمایی خوبی بود و تقریب خوبی بین هیئت ها ایجاد شد. فکر می کنم فقط 3 هیئت در این مجموعه حضور نداشتند. همه آنها بسیار با انگیزه هستند و با علاقه در جلسه شرکت کردند.

نایب رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: من به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در این جلسه حضور داشتم و مطمئنم در فضاهایی که مردم انگیزه بالایی برای کار و خدمت در ورزش دارند موفق تر و بهتر خواهند بود. من این انگیزه را در هیئت ها، نمایندگان ورزشکاران و باشگاه ها و همچنین کادرفنی فدراسیون دیدم.

طاهریان در خصوص خبر تعویق 10 روزه انتخابات فدراسیون سوارکاری که روز گذشته از سوی وزارت ورزش منتشر شد، گفت: دیروز تا آخرین ساعات جلسه را پیگیری کردم و نامه ای به کمیسیون ارسال نشد که جلسه برگزار نمی‌شود.» به درخواست کمیته ملی المپیک در انتخابات شرکت کردم، اما نماینده‌ای از وزارت ورزش در جلسه نبود، از موضوعی که وزارت ورزش مطرح کرده اطلاعی ندارم. .

وی در خصوص اختلافات و تنش های احتمالی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک گفت: خوشبختانه همیشه انسجام زیادی بین کمیسیون و وزارت ورزش وجود داشته و خود صالحی امیری نیز به آن معتقد است. اگر وزارت ورزش هم به کمیته ملی المپیک نامه می فرستاد قطعا نماینده این کمیسیون حضور نداشت. چون از وزارت ورزش نامه ای دریافت نکردیم مشکلی برای برگزاری جلسه ندیدیم و در آن شرکت کردیم.

طاهریان در پایان تصریح کرد: وزارت ورزش دلایلی برای تعویق انتخابات دارد و اگر به ما ارائه می داد و درخواست تعویق انتخابات را برای ما ارسال می کرد، کمیسیون در جلسه حاضر نمی شد. ما متقاعد شده ایم که انسجام بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش باید همیشه حفظ شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید