هیچ وقت نتوانستم به استقلال نه بگویم/ به دستیار ساپینتو فکر نمی کنم


ساعت: 13:38
تاریخ انتشار: 1401/04/02
کد خبر: 1878041

پیشکسوت استقلال گفت که هرگز نتوانسته پیشنهاد این باشگاه را رد کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا عنایتی درباره جدایی از تیم فوتبال گفت: انتخاب ضمنی الهامی برای مربیگری هواداران را تبریک می گویم و خدای ناکرده در کارش موفق باشد. با تشکر از مالکان باشگاه برای فصل عالی در کنار هم. در طول سه سالی که به عنوان هوادار خدمت کردم، به اهدافم رسیدم. امسال اما شرایط به گونه ای پیش رفت که نتوانستم در خدمت هواداران باشم و پیشنهادات دیگری را در نظر بگیرم.

وی با بیان اینکه می‌خواهم در تیمی کار کنم که برایش آرامش داشته باشد، گفت: اگر چنین پیشنهادی دریافت نکنم، صبر می‌کنم و مشکلی برای نشستن ندارم.

سرمربی سابق هواداران در خصوص هجمه هایی که در استقلال به سرمربی خود شده است، گفت: حساسیتی در استقلال وجود دارد و به سردار آجورلو بابت جذب مربی جدید تبریک می گویم. همه باید از این مربی حمایت کنند و تمام تلاش خود را برای موفقیت استقلال انجام دهند. توهین ها به من خیلی کم بود و هواداران نمی خواستند اتفاقی که برای دوستان قبلی ام افتاده بود را تکرار کنند. کوچینگ جای ترس نیست و باید به دل مشکل رفت.

عنایتی در پاسخ به این سوال که آیا همین حملات مانع از استقلال شد، گفت: زمانی که بازی می کردم این اتفاقات برایم افتاد و چند بار استقلال را از دست دادم. هیچ وقت با مدیران این باشگاه در مورد مسائل مالی صحبت نکرده ام و برای موفقیت استقلال تمام تلاشم را می کنم. من هرگز نتوانستم به استقلال نه بگویم و از این تیم و هواداران بسیار آگاه آن حمایت می کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آمادگی دارد به کادر فنی استقلال اضافه شود یا خیر، گفت: برای خودم برنامه هایی دارم. ساپینتو با خود یاری می آورد و من هنوز به این موضوع فکر نکرده ام. چون نمی خواهم مربیگری را رها کنم و می دانم باید چه کار کنم.

بازیکن سابق استقلال درباره گلایه های وریا غفوری از بلاتکلیفی اش در جمع آبی ها اظهار کرد: او از نظر روحی، تکنیکی و رهبری امتیاز بسیار خوبی برای استقلال است و باید برای سالمندان احترام بیشتری قائل باشیم. در لیگ برتر، اما ما هنوز یاد نگرفته ایم که چگونه حرفه ای رفتار کنیم. دعوت و ارزیابی بازیکن با جشن و احترام بسیار آسان است. البته لیگ ما حرفه ای نیست و از نظر سخت افزاری شرایطی برای حرفه ای بودن وجود ندارد.

عنایتی با اشاره به لزوم تکریم کاپیتان استقلال گفت: وریا در یکی دو بازی سرمربی، تدارکات و کاپیتان بود و باید قدردان افرادی باشیم که زمانی به ما کمک کردند. البته با شناختی که از آجورلو دارم قطعا اتفاق خوبی می افتد و شرایط رها نمی شود.

وی با اشاره به اینکه خیلی از باشگاه ها ابتدا بازیکن جذب می کنند و بعد تحقیقات پزشکی انجام می دهند، گفت: این روزها صحبت از رقم قرارداد بازیکنان است که شرایط وحشتناکی را برای ما ایجاد کرده است، اما این ارقام در دنیای حرفه ها عجیب نیست. . . همیشه تیم های خیلی خوبی هستند که می خرند و برای قهرمانی می جنگند. چندین تیم در وسط جدول هستند و تیم هایی که برای زنده ماندن به در و دیوار می کوبند باید ببینند به چه بازیکنانی پاداش می دهند.

بازیکن سابق تیم ملی ایران گفت: شفافیت مالی در هیچ باشگاهی به چشم نمی خورد و در این شرایط عجیب نیست که این بازیکن پس از امضای قرارداد برای معاینه پزشکی برود. این نیاز به سازماندهی دارد و کار سختی نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید