هیچ پروژه غیرفعال در فرودگاه های کشور نداریم


ساعت: 11:37
تاریخ انتشار: 09/09/1401
کد خبر: 1914710

قائم مقام وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از اجرای 200 پروژه فرودگاهی در کشور خبر داد و گفت: امروز هیچ پروژه ای در فرودگاه های کشور نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش وزارت راه و شهرسازی؛ حمیدرضا سیدی قائم مقام وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از اجرای 200 پروژه فرودگاهی در کشور خبر داد و گفت: امروز هیچ پروژه بیکار در فرودگاه های کشور نداریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی در همایش مدیران ستادی و فرودگاهی کشور که صبح امروز 18 آذرماه با ادای احترام به مقام شامخ شهدای امنیت و ادای احترام به میلاد حضرت زینب(س) در هتل ترانزیت فرودگاه مهرآباد آغاز شد. چهار محور عملیات زمستانی، برنامه هفتم وی در خصوص توسعه و امنیت فرودگاه با تاکید بر امنیت سایبری و رعایت قانون پاسخگویی عمومی و مقررات مالی و بازرگانی این شرکت از نظر پروژه ها و خریدها در سال جاری صحبت کرد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و هوانوردی ایران خطاب به مدیران فرودگاهی بر پیگیری برای جذب کامل اعتبارات اعطایی پروژه ها تاکید کرد و افزود: اگر بتوان پروژه ای برای سال 1402 تعیین کرد، مدیران فرودگاه از امروز پس از مصوبات هیات مدیره، مجوزها و اجرای فرآیندها را صادر کردند.

سیدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 200 پروژه ساخت و تجهیز فرودگاهی در سراسر کشور در حال اجراست و به استثنای دو پروژه، امروز پروژه ای نداریم که به اتمام نرسیده باشد و در تمامی فرودگاه های سقز و گناباد تا فرودگاه های بالا ترافیک فرودگاه بین المللی مهرآباد، پروژه های اجرا شده است.

وی ادامه داد: ما به دنبال پروژه های غیرضروری و بدون توجیه اقتصادی کافی نیستیم، بلکه تمرکز بر تحقق پروژه های لازم برای ارائه خدمات است.

سیدی افزود: طرح ساخت ترمینال 100 هزار متر مربعی در فرودگاه بین المللی مهرآباد تجلیل از مردم و شرکت فرودگاهی است و از اجرای این پروژه در دو فاز خبر داد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها همچنین به ایجاد مرکز پشتیبانی مرکز کنترل فضای کشور برای پیگیری تهیه نقشه ها برای رسیدن به مرحله مناقصه اشاره کرد.

به گزارش شرکت فرودگاه ها و هوانوردی ایران، سیدی از اعطای وام 500 میلیارد تومانی برای تامین امنیت فرودگاه خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید