هیچ کاری توسط ما انجام نمی شود

ساعت: 20:53
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798963

نظرات بازیکنان استقلال پس از پیروزی برابر مس.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بازیکنان Estegellal پس از پیروزی 3-2 در برابر تیم فوتبال مس Rafsanj نظر دادند.

گفوری: سقوط از لیگ قهرمانان آسیا یک فاجعه ملی بود

وریا گفوری پس از پیروزی استقلال مقابل شوید رفسنجان گفت: پس از 7 بازی توانستم شرایط مسابقه را پیدا کنم. من زمان زیادی برای آماده سازی نداشتم، اما هنوز هم خوب بود و ما موفق به گرفتن سه امتیاز در مسابقه شد.

وی ادامه داد: زمانی که تیم در بالای جدول قرار می گیرد به تدریج شرایط رو به بهبود است و اعتماد به نفس ما بیشتر می شود و قطعا در نیم فصل دوم قوی تر می شویم و روند خوب را ادامه می دهیم.

کاپیتان استقلال با بیان اینکه تا جام حذفی غفوری تمام نشد، گفت: همه ما برای یک هدف می جنگیم و امیدوارم این اتفاق بیفتد. تیم ما و هواداران شایسته قهرمانی هستند. تیم ما در این دوره بسیار تحت فشار بود و آخرین ضربه که ما رنج می بریم، حذف آسیا بود. این یک فاجعه ملی است و قابل توجیه نیست.

گفوری ادامه داد: دستگاه های عریض و طویل آنها نمی تواند این فوتبال را سامان دهد. بسیاری از سیاستمداران در فوتبال حضور دارند، اما در حال حاضر هیچ مسئولی وجود ندارد. نه پارلمان، نه وزارتخانه و نه مدیران که مسئول بودند. همه پشت این حادثه هستند و هیچ کس مسئولیتی نمی پذیرد و عذرخواهی نمی کند. آنها حتی عذرخواهی هم نکردند و این یک فاجعه است.

وی در مورد اینکه آیا انگیزه شما برای کار کاهش می یابد، گفت: هر باشگاهی سعی می کند در بالاترین سطح قرار بگیرد، اما وقتی از این فرصت استفاده می کند، قطعا به درد شما می خورد. تیم ما انگیزه زیادی برای جام حذفی دارد اما این دلیل نمی شود که این موضوع را نادیده بگیریم و ضربه بزرگی به فوتبال ایران بود.

کاپیتان استقلال با تاکید بر اینکه فوتبال ما آماتور است، خاطرنشان کرد: فوتبال ما آماتوری است که در آن نگاه حرفه ای داریم. ما با این رویه نتوانستیم موفق شویم. این یک فاجعه بود و امیدوارم کسانی که شانس آوردند و همیشه به ما کمک مالی کردند بیدار شوند و به این فوتبال نظم بدهند.

گافوری گفت: “بسیار واضح است که آیا مدیران قبلی کمی انجام داده اند یا خیر.” بالاترین ارگان ورزشی وزارت ورزش و بالاترین مقام آن وزیر است. دوست دارند فوتبال غیرشخصی و نیازمندی داشته باشند که از پس آن برنمی آیند و جام از کاری که من می کنم و چه کنم را بگیرند و یک قطره پول این طرف و آن طرف بگذارند و همیشه بدهکار و ورشکسته باشند. دستان پشت صحنه کسانی هستند که نمی خواهند فوتبال به مردم فوتبال منتقل شوند.

مهدی پور: کاری نکردیم

مهدی مهدی پور پس از پیروزی 3 بر 2 استقلال مقابل مس رفسنج در هفته چهاردهم لیگ برتر، درباره حذف سرخابی ها از آسیا گفت: این سوال ناراحت کننده ای است اما چیزی که بازیکنان و کادر فنی کم دارند نباید باشد. ساده گرفته شده است.” هیچ کاری توسط ما انجام نمی شود.

او درباره گل هایی که استقلال از دقیقه 90 به بعد به ثمر می رساند، گفت: موضوع چندان مهمی نیست. بالاخره این فوتبال است و در سرتاسر دنیا در حال وقوع است. چیز مهمی نیست اما در دقایق پایانی باید تمرکز کنیم تا دیگر شاهد آن نباشیم. خدا را شکر آنقدر هدف کم داریم که نمی توانیم مخالفت کنیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال به دومین پنالتی که قاضی استقلالی ها را قضاوت کرد، خاطرنشان کرد: بازیکن حریف 100 درصد بازیکن ما را شکست داد. درست است که بازیکن ما ضربه زد اما اشتباه قطعی بود. من و داور به صحنه نزدیک بودیم. بعد از اینکه بازیکن ما ضربه می زند، بازیکن حریف به او ضربه می زند. به هر حال کارشناسان باید در این مورد نظر بدهند اما من و داور خیلی به آن صحنه نزدیک بودیم و فکر می کنم 100 درصد پنالتی بود.

حسین زاده: کارمان را سخت کردیم

امیرحسین حسین زاده پس از پیروزی 3 بر 2 مقابل مس رفسنجان به استقلال گفت: می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما بازی را برای خودمان سخت کردیم. در نهایت خدا را شکر توانستیم برنده شویم و دل هواداران را شاد کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می تواند قهرمان نیم فصل شود یا خیر، گفت: خدای ناکرده; تمرکز ما در بازی بعدی است و اگر ما برنده شویم، می توانیم نیمه فصل را برنده شویم.

بازیکن استقلال درباره شانس گلزنی خود در این دیدار گفت: در یک صحنه دیدم دروازه بان مس جلو آمد اما خیلی خوب و زیرکانه عمل کرد و توپ را به کرنر هدایت کرد اما چاره ای جز پاس دادن نداشتم. مدافع حریف با کوین رفت و من چاره ای جز شوت نداشتم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید