وارث تاج و تخت عربستان سعودی از اختلالات روانی رنج می برد

به گزارش رسانه های سعودی، تحقیقات در این زمینه نشان می دهد برچسب های استفاده شده توسط بن سلمان با اختلالات روانی مانند کنترل هیجانی و اختلال وسواس فکری- جبری مرتبط است.

در پرتو توجه کارشناسان و همچنین رسوایی های شخصی بعدی محمد بن سلمان، این نشان می دهد که او از یک اختلال روانی خطرناک رنج می برد که نشان از شخصیت دردناک او دارد.

پس از اینکه محمد بن سلمان در مصاحبه های خود حرکات رفتاری عجیبی از خود نشان داد، کارشناسان بر اساس شواهد و تحقیقات انجام شده اعلام کردند که وی از یک اختلال روانی جدی رنج می برد. این اختلال بر شخصیت رفتاری فرد تأثیر می گذارد.

افراد مبتلا به درماتوفاژی معمولا پوست اطراف ناخن را گاز می گیرند که به مرور زمان منجر به خونریزی و تغییر رنگ می شود.

کارشناسان معتقدند رفتار بن سلمان با علائم پارانوئید و اختلالات خودشیفتگی تلاقی دارد. زیرا او برای حفظ حکومت خود به خشونت و سادیسم اعتقاد دارد.

با توجه به گزارش اقدامات و سیاست های بن سلمان می توان نتیجه گرفت که او به جامعه اعتماد ندارد و همیشه از افکار عمومی که در صدد براندازی او هستند می ترسد.

این گزارش می افزاید که او همچنین می ترسد که توسط مردم کشورش به عنوان وارث احتمالی تاج و تخت در عربستان سعودی پذیرفته نشود.

یکی دیگر از ویژگی های بن سلمان این است که از مردم عادی می خواهد که او را تحسین کنند و از حکومت او پیروی کنند و پیروانش را مجبور به مبادله ارزش های خود با ارزش های اصیل و پیش پا افتاده کنند و سعی می کند با سرگرمی ضعف خود را گسترش دهد. پنهان کردن فساد

در عوض، او ترس های خود را پشت نیروی پلیس دولت سعودی پنهان می کند. او همچنین با انحراف افکار عمومی از شکست های مکرر با سرگرمی و گسترش فساد و تجزیه، ناکامی های بزرگ خود را پنهان می کند، به طوری که بن سلمان تمایل دارد با دشمنان خارجی و با دشمنی، خشم مردم را از دیگران منحرف کند. و خواسته ها برای تغییر وضعیت را درک نمی کند.

پس از اینکه نام او با توطئه ها، رسوایی ها و سرکوب های داخلی گره خورد، شهرت او در سراسر جهان خدشه دار شد و او به یکی از منفورترین رهبران جهان تبدیل شد.

یکی از معروف ترین این گزارش ها افشای دست داشتن بن سلمان در ترور جمال حشقچی، روزنامه نگار منتقد سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول بود که به دستور مستقیم وی در اکتبر 2018 ترور شد.

دیدگاهتان را بنویسید