واردات 4 پمپ ایستگاه آتش نشانی تا پایان سال


ساعت: 16:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896940

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به واردات 4 دستگاه پمپ خودروی آتش نشانی در 6 ماه آینده گفت: با واردات این 4 دستگاه، مشکلات پمپ های خودروهای آتش نشانی حل می شود و دیگر کمبودی در زمینه خودروهای آتش نشانی نخواهیم داشت. این رشته واردات 4 پمپ در این زمینه کافی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قدرت الله محمدی ضمن اشاره به واردات 4 دستگاه پمپ خودروی آتش نشانی در 6 ماه آینده گفت: با واردات این 4 دستگاه، مشکلات پمپ های خودروهای آتش نشانی حل می شود و دیگر کمبودی در این زمینه نخواهیم داشت. واردات 4 پمپ در این منطقه کافی است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از استفاده از ماشین های آتش نشانی برای محدوده بازار خبر داد و ادامه داد: این ماشین ها در سایر مناطق کارایی چندانی ندارند. این موتورها برای مناطقی از شهر که تردد خودروها در آنها مشکل است استفاده می شود.

محمدی در ادامه سخنان خود از قیمت هر خودرو آتش نشانی حدود 2 میلیارد تومان خبر داد.

وی درباره خالی بودن یا نبودن انبارهای آتش نشانی از تجهیزات ضروری نیز گفت: انبارها خالی نیستند اما این انبارها باید برای حوادث غیر مترقبه همیشه آماده و تکمیل شوند. ما باید تجهیزاتی فراتر از ظرفیت فعلی داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه تمام تجهیزات لازم تا پایان سال تامین می شود، افزود: 5 هزار آتش نشان در تهران مشغول به کار هستند که به عنوان مثال باید حداقل 5 هزار لباس آتش نشانی برای آنها داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری شهر، محمدی درباره وضعیت فعلی آتش نشانان زن نیز گفت: مراحل درمانی و آزمایشات پزشکی 16 آتش نشان زن به پایان رسیده است و مابقی مراحل کار نیز در هفته جاری به پایان می رسد. این آتش نشانان پس از ایام اربعین حسینی خود را برای تمرین آماده می کنند. این آتش نشانان زن تا چند روز آینده با افتتاح ایستگاه وارد عملیات می شوند.

وی در ادامه سخنان خود درباره افتتاحیه های نیمه دوم سال اظهار کرد: تا پایان امسال 4 ایستگاه آتش نشانی مستقر در مناطق 1، 15، 16 و 20 افتتاح می شود.

دیدگاهتان را بنویسید