واریانت استقلال و پرسپولیس از قفس پریدند

واریانت استقلال و پرسپولیس از قفس پریدند

در حالی که شب گذشته پنجره نقل و انتقالات بلژیک بسته شد، رسانه های این کشور مدعی هستند علی کولی زاده بر سر همه شرایط با شاگردان قاسم پاشا به توافق رسیده و به زودی قراردادش امضا خواهد شد.

با وجود اینکه پنجره زمستانی در بسیاری از کشورهای مشهور اروپایی بسته است، اما بازار نقل و انتقالات ترکیه تا هفت روز دیگر باز است و کولی زاده مشکلی برای عقد قرارداد رسمی با شاگردان قاسم پاشا ندارد.

رسانه مشهور بلژیکی voetbalkrant از جدایی نهایی گلی زاده خبر داد و نوشت: قرارداد کامل شد، وینگر شارلوا پس از 23 گل و 26 پاس گل از کشور خارج شد.

این رسانه در ادامه می نویسد: در 143 بازی 23 گل زد و 26 پاس گل داد. در سال هایی که علی گلی زاده برای شارلوا بازی می کرد، مهره مهمی برای این تیم بود و توانایی های خود را نشان می داد اما حالا به دلایلی داستان او در گروه گورخرها رو به پایان است.

علی کولی زاده از سال 2018 برای شارلوا بازی می کرد اما حالا به فوتبال ترکیه رفت. قاسم پاشا تیمی است که توانست این بازیکن را بگیرد.

طبق اخبار رسیده از اطرافیان قلی زاده این قرارداد نهایی شده است. برخی باشگاه های معروف ایرانی نیز این وینگر را در رادار خود داشتند اما قاسم پاشا تیمی خواهد بود که او را به خدمت می گیرد.

همه چیز باید قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات انجام شود، اما به نظر می رسد این انتقال از طریق یک قرارداد قرضی با گزینه خرید دائمی نهایی شود.

دیدگاهتان را بنویسید