واریز اصلاحات افزایش حقوق کارکنان و مابه التفاوت غرامت مهرماه در آبان

واریز اصلاحات افزایش حقوق کارکنان و مابه التفاوت غرامت مهرماه در آبان

سیدمسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: جداول بودجه امسال در پایان مردادماه به دولت ابلاغ شد و به همین دلیل بررسی دو مرحله ای این لایحه در مجلس مشکلاتی را برای سلامت مردم ایجاد می کند. برنامه های دولت».

وی درباره برنامه مجلس برای بررسی دو مرحله ای بودجه های سالانه کشور گفت: زمانی که قانونی در مجلس تصویب می شود، موظف به اجرای آن هستیم و باید به آن پایبند باشیم.

میرکاظمی به همکاری مشترک با کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اشاره کرد و گفت: این کمیته در طرحی خواستار پیشبرد آن با مشارکت و حمایت دولت شد و این کار را انجام دادیم و در رابطه با همکاران نزدیک خود در تلاش هستیم. تا به اصل مطلب برسیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: در برنامه دو دوره ای، نمایندگان مردم درخواست کردند که روند بررسی لایحه بودجه در دو مرحله باشد که مرحله اول تبصره و مرحله دوم است. – میزها؛ ما ارسال جداول بودجه به مجلس را صلاح نمی دانیم زیرا 1401 جدول بودجه در مرداد ماه سال جاری به دولت ابلاغ شده است و بنابراین جمع بندی یکپارچگی برنامه های دولت دشوار خواهد بود.

میرکاظمی ابراز امیدواری کرد که مجلس احترام لازم را داشته باشد زیرا آنچه در دولت برای بودجه بسته می شود دارای نظم و انس است و نباید دچار حزب گرایی و سلیقه سیاسی و حزبی شود.

وی چندی پیش اعلام کرد که لایحه بودجه 1402 اول آذرماه وارد مجلس می شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه پاسخ مثبت داد و گفت: از آبان ماه جاری اصلاحات انجام می شود و مابه التفاوت حقوق را از آبان ماه پرداخت می کنیم. همچنین قانون اصلاح قانون بودجه سال 1401 کل کشور و احیای حقوق کارکنان و مستمری بگیران کشوری و لشکری ​​در 25 آبان ماه طی نامه ای از سوی محمدبکر کلیباف رئیس شورای اسلامی شهر به سید ابراهیم رئیسی ابلاغ شد. رئیس جمهور.

دیدگاهتان را بنویسید