واریز یارانه نقدی 945 هزار تومان به مناسبت دهه فجر

واریز یارانه نقدی 945 هزار تومان به مناسبت دهه فجر
اطلاعات مهم واریز کمک نقدی را بخوانید آنچه در روزهای اخیر مورد تردید مردم قرار گرفته است; زمان واریز کمک نقدی دی ماه 1401 می باشد. اگر قرار باشد مرحله یکصد و چهل و سومین یارانه نقدی به ترتیب ماه های قبل واریز شود، پیش بینی می شود یارانه نقدی در هفته سوم و احتمالا از 30 بهمن ماه به دست سرپرستان خانوار برسد.

در حالی که قرار بود یک خانواده پنج نفره در ماه گذشته چند صد هزار تومان یارانه نقدی بنزین جدید دریافت کنند، در مقابل وعده دولت تنها 205 هزار تومان به حساب آنها واریز شد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور از دوبرابر شدن یارانه ها از دی ماه و یک خانواده چهار نفره در این ماه 800 هزار تومان یعنی 445 هزار تومان یارانه بیشتر خبر داد.

همچنین پیگیری ها نشان داد که یارانه جدید باید همزمان با واریز یارانه بنزین خانوار پرداخت شود، در واقع خانوار 5 نفره ای که در دهمین روز هر ماه 205 هزار تومان یارانه بنزین خانگی دریافت می کند نیز خواهد بود. دریافت یارانه جدید

قرار بود مبلغ یارانه جدید پلکانی شود، یعنی. از دهک اول تا چهارم 126 هزار تومان و از دهک پنجم تا هفتم 90 هزار تومان در ماه بیشتر دریافت می کنند.

این در حالی است که این یارانه جدید پرداخت نمی شود چرا که پیگیری ها نشان می دهد نهادهای دست اندرکار پرداخت یارانه آمادگی این کار را داشته و منتظر دستور رئیس دولت بوده اند.

از اخبار منتشر شده به نظر می رسد دولت تغییراتی را برای پرداخت یارانه جدید در نظر گرفته است. به گزارش همشهری، دولت تصمیم دارد فعلا پرداخت تدریجی یارانه ها را کنار بگذارد و در عوض 150 هزار تومان یارانه نقدی بیشتر به 66 میلیون نفر بپردازد.

یعنی خانوار پنج نفره علاوه بر یارانه معیشتی 205 هزار تومان و یارانه نقدی 227 هزار تومان؛ همچنین 750 هزار تومان یارانه جدید دریافت می کند. احتمالا در این ماه یارانه یک خانواده پنج نفره به 945 هزار تومان در ماه برسد.

بیست و هفتمین قسط یارانه روز پنجشنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. خانواده های یک نفره مانند ماه های گذشته 55 هزار تومان، خانواده های دو نفره 103 هزار تومان، سه نفره 138 هزار تومان، چهار نفره 172 هزار تومان و خانواده های پنج نفره و بیشتر 205 تومان دریافت کردند. هزار تومان .

دیدگاهتان را بنویسید