واسطه جدید استقلال در بازگشت به پرسپولیس

واسطه جدید استقلال در بازگشت به پرسپولیس

سیامک نعمتی که در لیست سیاه یحیی گل محمدی قرار گرفته بود در نهایت به دلیل اختلاف نظر مالی با باشگاه پرسپولیس به توافق نرسید و بعداً با مدیران باشگاه جلسه ای برگزار کرد و عزت و کرامت خود را برای حفظ عنوان بازیکن قدیمی خواستار شد. از این باشگاه

نعمتی چند روز پیش با مدیر برنامه های خود با محمد محمدی قائم مقام باشگاه پرسپولیس جلسه ای برگزار کرد. گفته می شود در این جلسه او واسطه شد تا محمد محمدی یحیی را راضی کند تا این بازیکن در تمرینات گروهی پرسپولیس حاضر شود.

اگرچه روز گذشته یکی از بازیکنان فوتبال اعلام کرد که واسطه هایی از بازیکنان قدیمی پرسپولیس مانند کریم باقری و سیدجلال حسینی باعث شده تا یحیی از بازگشت او رضایت نسبی داشته باشد، اما به نظر می رسد نقش محمد محمدی در تکمیل این تعداد نیز مهم بوده است.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس پس از دیدار با نعمتی و مدیر برنامه هایش یحیی گل محمدی با نعمتی تماس گرفت و او گفت که نعمتی بازیکن قدیمی این تیم است و بهتر است آبروی خود را حفظ کند. محمدی در ادامه گفتگو با یحیی گل محمدی به همه کاره بودن نعمتی و اینکه این بازیکن در مواقع نیاز می تواند به پرسپولیس کمک کند نیز اشاره کرد.

البته رسانه ها مدعی هستند که یحیی تاکنون شکستی نداشته و همه چیز را برای آینده گذاشته است اما شایعات فوتبالی حاکی از آن است که سیامک نعمتی بعد از بازی پرسپولیس – آلومینیوم در تمرینات شرکت خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید