والیبال برتر رویارویی غیرمستقیم لیدرها در روز تلاش رهبران برای کسب اولین پیروزی

ساعت: 10:07
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1779983

در هفته سوم لیگ برتر مردان تیم های اول تا چهارم لیگ برتر به طور غیرمستقیم برای تثبیت و ارتقای جایگاه خود تلاش می کنند و تیم های میانه و پایین جدول نیز برای تغییر جایگاه و کسب اولین پیروزی تلاش می کنند. جاده

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ، فردا (یکشنبه) هفته سوم مسابقات والیبال برترین های باشگاه های مردان ایران “سردار دهلها” با هفت دیدار به میزبانی سیرجان برگزار می شود. ، مریوان، ارومیه (دو دیدار)، اصفهان، آمل و تهران در ادامه حضور خواهند داشت.

شهداب یزد در یکی از حساس ترین بازی های هفته میزبان لبنیات هراز آمل در آمل است. این دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که یزدی ها در دو ست بدون باخت مقابل شهرداری گنبد و شهرداری ورامین شکست خوردند و با کسب 6 امتیاز به صدر جدول رسیدند.

شاگردان محمد مقر غیاثی نیز در این هفته قصد دارند با سومین پیروزی جایگاه خود را در بالای جدول تثبیت کنند. از سوی دیگر تیم لبنیات هراز آمل که با دو برد، پنج امتیاز و 2 ست در رده چهارم قرار دارد، انگیزه زیادی برای برد تیم میزبان و ارتقای جایگاه خود دارد.

فولاد مبارکه اصفهان و شهرداری ارومیه به عنوان تیم های دوم و سوم جدول این هفته در خانه به ترتیب به مصاف شهرداری گنبد (تیم سیزدهم) و هورسان رامسر (تیم دوازدهم) خواهند رفت. در شرایطی که هر دو تیم دو برد، 6 امتیاز و یک باخت ست را در کارنامه خود دارند و اصفهانی ها یک رده بالاتر از شهرداری ارومیه هستند، تنها به دلیل اشتراک بیشترشان. بنابراین نتایج دیدارهای دو تیم مقابل حریفان خود در هفته سوم نقش موثری در تعیین تیم دوم جدول رده بندی خواهد داشت.

مجموعه ورزشی شهید سلیمانی سیرجان در اولین بازی خانگی خود در لیگ 1400 میزبان کپر رفسنجان است. این تیم که در هفته دوم مسابقه با پیروزی سه امتیازی رقیب خود آذرباطری از ارومیه را غافلگیر کرد تا علاوه بر صعود چشمگیر از رده سیزدهم به ششم جدول، خط و نشانی قابل توجه برای حریفان بکشد. فولاد سیرجان ایرانیان برای قهرمانی رقابت می کند اما در اولین بازی رسمی خانگی خود در لیگ برتر 1400 هدفی جز پیروزی و استفاده بهینه از امتیاز خانگی و فاصله گرفتن از رده پنجم را دنبال نخواهد کرد.

خانه والیبال تهران این هفته میزبان رقابتی جذاب بین تیم های میانه جدولی است. سایپا و شهرداری ورامین در شرایط مساوی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دو تیم یک برد، دو امتیاز و پنج ست باخت دارند. با این تفاوت که شاگردان ناصر شهنازی در تیم سایپا یک رتبه بالاتر از حریف هستند و در رده هشتم قرار دارند. با این حساب کوچکترین اشتباه برای سایپا از دست دادن رتبه هشتم و برای ورامینی ها افزایش جایگاه است.

در انتهای جدول اما دو تیم سرآمد مریوان و پاس گرگان که هنوز در این دوره از رقابت ها قهرمان نشده اند، فرصت دارند تا اولین پیروزی خود را جشن بگیرند.

برنامه کامل هفته سوم لیگ برتر 1400 مردان به شرح زیر است:

ارومیه; تالار 6000 نفری غدیر ساعت 15.

آذرباتر از ارومیه – پیکان

سیرجان; مجموعه ورزشی شهید سلیمانی ساعت 16

فولاد سیرجان ایرانیان – مس رفسنجان

مریوان; تالار 12000 نفری زاگرس ساعت 16

راهنمای ملل مریوان – گردنه گرگان

اصفهان؛ تالار نقش جهان ساعت 17

فولاد مبارکه سپاهان – شهرداری گنبد

آمل; تالار پیامبر اعظم (ص) ساعت 16

ماندرا هراز آمل – شهداب یزد

تهران خانه والیبال ساعت 16

سایپا – شهرداری ورامین

ارومیه; تالار 6000 نفری غدیر ساعت 18

شهرداری ارومیه – هورسان رامسر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید