وام اصلی بازنشستگان افزایش می یابد؟

وام اصلی بازنشستگان افزایش می یابد؟

علی دهنکیا در خصوص آخرین آمار پرداختی وام قرض الحسنه به مستمری بگیران از سوی سازمان تامین اجتماعی گفت: بر اساس آخرین گزارش دریافتی از کانون بازنشستگان، 170 هزار نفر در سراسر کشور و 30 هزار نفر در تهران پرداخت می شوند. وام.

وی تصریح کرد: مبلغ وام پرداخت شده 12 میلیون تومان است و ثبت نام و پرداخت سایر مستمری بگیران و متقاضیان تا پایان سال ادامه دارد.

دهقانکیا در پاسخ به این سوال که میزان وام بازنشستگان در سال آینده افزایش می یابد، گفت: در این اداره کل بحثی صورت نگرفت اما انتظار داریم این رقم در سال آینده افزایش پیدا کند اما در مجموع هنوز جلسه و بحثی در این خصوص نداشته ایم. شکل.

وی در خصوص میزان و زمان پرداخت عیدی به مستمری بگیران تامین اجتماعی تصریح کرد: آنچه سازمان تامین اجتماعی بر آن تاکید دارد این است که میزان عیدی به مستمری بگیران بر اساس مبلغی است که در زمان استخدام فرد پرداخت شده است. مبلغ عیدی بیشتر است اما در هر صورت در نظر گرفته می شود که مبلغ عیدی طبق فرمول سنوات گذشته به مستمری بگیران پرداخت شود.

دهقانکیا گفت: هیچ جلسه ای در خصوص مبلغ تشکیل نشده است و باید منتظر اعلام سازمان تامین اجتماعی باشیم اما پیش بینی می شود طبق سنوات گذشته ظرف سال های گذشته پرداخت شود.

وی در خصوص افزایش مستمری مستمری بگیران تامین اجتماعی گفت: در این راستا طی هفته های آینده جلساتی برگزار می شود و انتظار داریم رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مقوله اقتصادی و معیشتی توجه ویژه ای داشته باشند. شرایط بازنشستگان

واریز قسط سوم وام مستمری بگیران

دور سوم وام ضروری 15 میلیون تومانی مستمری بگیران و نظامیان به حساب 31 هزار و 657 مستمری بگیر واریز شده است.

بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، سومین قسط وام 15 میلیون تومانی مورد نیاز 31 هزار و 657 نفر از مشمولان طبق برنامه عصر چهارشنبه هفته گذشته واریز شد.

بازنشستگان کشوری می توانند برای ثبت نام وام ضروری به سایت sabasrm.ir مراجعه و شرایط و ضوابط اخذ وام مشمولان را در درگاه خدمات الکترونیک صندوق مطالعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید