واکنش احسان حدادی به فاجعه در کلانشهر آبادان

واکنش احسان حدادی به فاجعه در کلانشهر آبادان

احسان حدادی در خصوص حضور خود در مسابقات بین المللی دوومیدانی امام رضا(ع) مشهد گفت: دومین مسابقات امسال را پشت سر گذاشتم و 3 سال است که بالای 61 متر پرتاب نکرده ام. امیدوارم رکوردهای بازی های آسیایی من کم کم بالا بیاید. اکثر شرکت کنندگان در این مسابقات از ایران بودند. یک پرتابگر از ترکیه نیز با پرتاب حدود 58.80 متر در مسابقه شرکت دارد.

وی افزود: ورزشگاه امام رضا (ع) در سطح المپیک و مسابقات جهانی است اما حیف است که در این ورزشگاه تماشاگر نباشد. فکر می کنم این به دلیل تبلیغات کوچکی است که در مشهد ساخته شده است. امیدوارم روزی این ورزشگاه برای مسابقات دو و میدانی تکمیل شود.

المپیک دیسک ایران افزود: دوومیدانی زیباترین و پرطرفدارترین ورزش جهان و اولین ورزش المپیکی است. همه چیز در دو و میدانی خلاصه می شود و حیف است که ورزشگاه خالی از تماشاگر برای این رشته زیبا باشد.

حدادی در خصوص مسابقات آینده خود گفت: مسابقات کشورهای اسلامی و سپس مسابقات آسیایی را پیش رو داریم. در حال حاضر برای آموزش در ایران هستم.

وی با تسلیت حادثه کلانشهر آبادان و جان باختن تعداد زیادی از هموطنانمان به مردم خوزستان، گفت: وقتی چنین حوادث تلخی در عراق اتفاق می‌افتد، فقط می‌توانیم تاسف بخوریم. برخی افراد به نفع خود کارهایی انجام می دهند که منجر به حوادث ناگوار می شود و مردم را غمگین می کند. ما باید با افرادی که کشور را غمگین می کنند، جدی کار کنیم. امیدوارم دیگر شاهد چنین حوادثی در کشورمان نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید