واکنش انسیه خزعلی به اظهارات نماینده مبنی بر «اجازه خروج زنان از کشور»: اشتباه ناظر؛ به معنای «همسر» بود / مشکل از زنان مجرد نیست

واکنش انسیه خزعلی به اظهارات نماینده مبنی بر «اجازه خروج زنان از کشور»: اشتباه ناظر؛  به معنای «همسر» بود / مشکل از زنان مجرد نیست

انسیه هزالی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: وقتی مصاحبه نماینده مجلس درباره خروج زنان مجرد از کشور را دیدم اعتراض کردم و برای اصلاح آن پیام دادم.

انسیه هزالی در گفت وگو با ایلنا درباره صحبت های یکی از نمایندگان مبنی بر خروج دختران مجرد از کشور که واکنش هایی را در پی داشت، گفت: حرف فردی که چنین حرفی زده درست نیست.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه اگر مجلس می خواست چنین طرحی را دنبال کند، آیا این معاونت جلوی آن را می گرفت، گفت: چنین چیزی نبود، مجلس چنین کاری نکرد.

به ویژه اینکه گفته می‌شود در لایحه «خشونت علیه زنان» در خصوص خروج زنان از کشور، بندی مطرح شده است، وی گفت: خیر، من خودم در مجلس بودم و چنین اتفاقی نیفتاد. در این مصاحبه اشتباه کردند و گفتند سر زن یعنی همسر.

هزالی در پاسخ به این سوال که آیا بند مذکور برای زنان مجرد و متاهل نیست، گفت: مشکل از زنان مجرد نیست، اشتباه گفتند، من هم اعتراض کردم وقتی این مشکل را شنیدم، پیام دادم و گفتند اصلاح می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید