واکنش این استقلال به استعفای نویدکی

واکنش این استقلال به استعفای نویدکی

احمد جمشیدیان درباره شایعه استعفای نویدکی گفت: باشگاه به طور رسمی این موضوع را اعلام نکرده و طبیعی است چرا که سپاهان یکی از تیم های موفق فصل گذشته بود و در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشت. انتظارات از این تیم بالا بود و تا هفته دهم خوب پیش می رفت اما در پنج بازی اخیر شرایط بلافاصله تغییر کرد. باخت جام حذفی همه معادلات را به هم ریخت و به بدترین شکل وارد بازار نقل و انتقالات و بازار نقل و انتقالات شدند.
وی ادامه داد: شاید این حواشی به دلیل قیمت بالا و شرایط خوب طبیعی باشد، اما مدیریت باشگاه و آقای ساکت همیشه نقطه نظرات ثبات را دنبال می کنند و به نظرم همچنان باید به این اصول پایبند باشند. رهبری با تحقیقات گسترده و دلایل متقن محرم نویدکیا را آوردند، اما این بحث ها و شایعات ما را به دو موضوع وادار می کند. چه کسی می خواهد جایگزین نویدکی شود؟ به نظر من گزینه داخلی برای جایگزینی محرم وجود ندارد. بهتر است با نویدکی که جوایز زیادی با این تیم کسب کرد ادامه دهیم تا نسخه خانگی جایگزین شویم.

کاپیتان سابق سپاهان با بیان اینکه موضوع دوم انتخاب گزینه خارجی است که نمی توان به آن 100 درصد اعتماد کرد، گفت: گزینه های خارجی مانند هندوانه بسته هستند و فقط دلار باشگاه و ارز کشور را دور می اندازند. وی ادامه داد: من با مربیان خارجی زیادی کار کرده ام و باید بگویم که مربیان داخلی خیلی بهتری داریم و در مجموع فکر می کنم از بین گزینه هایی که سپاهان در اختیار دارد، ادامه همکاری با محرم نویدکیا به نفع تیم است.

وی در مورد حملات روی نیمکت سپاهان و کادرفنی این تیم نیز گفت: اینکه می گویند نویدکی از هم تیمی ها و دوستان سابق خود در ستاد استفاده می کرد، مضحک است چرا که در تمام کادر فنی که در دنیا می بینیم اینطور است. یک مربی با سابقه طولانی در فوتبال از افرادی استفاده می کند که فوتبالیست هستند. نویدکیا چه کسی را انتخاب کند؟ کسی را بیاورید که او را نمی شناختید؟ یا اینکه کادرفنی خود را خارج از سپاهان یا حتی فوتبال انتخاب کرده است؟ من این شایعات را قبول ندارم و فکر می کنم نویدکیا می تواند حتی 10 هم تیمی بیاورد.

جمشیدیان افزود: ستادی که انتخاب می شود نباید بیرون باشد. کادرفنی باید همسو با سرمربی باشد و به آنها اعتماد شود. بیایید منطقی و با چشمان باز نگاه کنیم. همین کادرفنی پارسال 65 امتیاز نگرفت که همه ازش تعریف کردند؟ آیا باشگاه با اصرار تمام اعضای این کادرفنی تمدید نکرد؟ من موافق نیستم که همه چیز را به کارکنان بسپارم. چرا باید مربی خارجی اضافه شود؟ به لطف حضور گابریل پین در استقلال، فضایی ایجاد شد که جرقه این صحبت ها را زد.

او خطاب به دستیاران نویدکی گفت: آقای تاکسیرا مربی بسیار قوی است و از جایی می آید که مربیان بزرگ دنیا هستند. علیرضا مرزبان سال ها سابقه مربیگری دارد و به عنوان دستیار کرانچار و افشین گاتبی قهرمان لیگ ایران شده است. هر کدام از این افراد برای هر تیم کافی است و من نمی دانم آنها می خواهند چه چیزی را تغییر دهند.

بازیکن سابق سپاهان افزود: چیزی که نمی دانم این است که کادرفنی هم دل و جان دارد یا نه. مشکل دیگر حمله به سجاد شهبازاده است. این بازیکن سال گذشته بهترین گلزن لیگ ایران شد و همیشه نشان داده که خوب کار می کند. او ممکن است در حال حاضر مشکلاتی داشته باشد، اما نمی توان کیفیت او را زیر سوال برد و همه باید به او کمک کنند. شهبازاده 10 سال است که شناخته شده است و معتقدم این حملات علیه او احساسی است.

وی با بیان اینکه سپاهان نیاز به تغییر دارد، افزود: آنها باید در خط حمله تغییراتی ایجاد کنند. اگر بخواهند با همین سیستم با یک مهاجم ادامه دهند نباید خط حمله عوض شود اما اگر بخواهند سیستم را عوض کنند اضافه کردن یک مهاجم می تواند به این تیم کمک کند. در نیم فصل لیگ نزدیکی داریم و حضور یک مهاجم و مدافع میانی می تواند به تیم کمک کند. البته مهمترین قسمت تغییرات داخل دروازه است و نیروها باید فکری برای این موضوع بکنند. خلاء بسیار ضروری است و فکر می‌کنم باشگاه باید داخل دروازه تغییر کند.

دیدگاهتان را بنویسید