واکنش باشگاه استقلال به دوران حرفه ای وریا گفوری

ماجرای دلخوری وریا گفوری از کارکنان استقلال چند روزی است که ادامه دارد و حالا کارکنان این باشگاه در تلاش برای رفع این مشکل هستند. گفوری که قراردادش با استقلال به پایان رسیده بود از عدم تماس با او برای تمدید قرارداد ناراحت بود و این موضوع را در رسانه ها نیز مطرح کرد.

کاپیتان استقلال با وجود اینکه پیشنهادهایی مانند فولاد خوزستان دارد اما خودش خواهان ادامه فوتبال در استقلال است و به همین دلیل با هیچ تیمی مذاکره نکرده است.

محمد مومنی یکی از اعضای هیات مدیره استقلال درباره وریا گفوری گفت: آقای غفوری کاپیتان ماست. به او می گویم باشگاه برای تمدید قراردادش با هیچکس مذاکره نکرده است، ما با هیچ یک از بازیکنان داخلی که قراردادشان تمام شده به جز بازیکنان خارجی مذاکره نکرده ایم. ما افرادی مانند وریا گفوری را بازیکن استقلال و فرزند این باشگاه می دانیم و انشالله این سوء تفاهم به زودی برطرف خواهد شد.

این در شرایطی است که گفته می شود مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال نیز قصد دارد در روزهای آینده با وریا گفوری دیدار و با وی برای تمدید قرارداد به توافق نهایی برسد، بنابراین کاپیتان فصل جدید این کار را انجام خواهد داد. به دیگر بازیکنان این تیم بپیوندید. مراجعه كردن.

دیدگاهتان را بنویسید