واکنش به سخنان تند کاپیتان پرسپولیس

رضا جاودانی درباره اتفاقات و درگیری های دربی 98 گفت: باید گزارش داور و ناظران مسابقه را بگیریم و بعد درباره اتفاقات تصمیم گیری کنیم. در صورت ذکر مشکلات در گزارشات، راه حلی برای آن اتخاذ خواهد شد.

وی با بیان اینکه رفتار یحیی گل محمدی و بهزاد گلمپور با داور در عکس های تلویزیونی و منتشر شده در فضای مجازی کاملا مشخص است، گفت: بله، عکس ها را هم دیدیم اما باید گزارش ها را بگیریم و مطالعه کنیم. کلمات استفاده شده و نوع جلسات در درگیری ها بسیار مهم است.

یکی از اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از اعتراض شدید سیدجلال حسینی به کمیته انضباطی و عدم برخورد کمیته انضباطی با مدیرعامل باشگاه استقلال خبر داد و گفت: در حال بررسی تخلفات هستیم نه حرف طرفین. اگر کسی حرفی توهین آمیز یا توهین آمیز می گفت، باشگاه پرسپولیس باید از او شکایت می کرد. ما دخالت نکردیم چون تخلفی ندیدیم. اگر صحبتی می شد بیرون از ورزشگاه بود و کمیته اخلاق باید مسئولیت را می گرفت. مگر اینکه کسی داوطلب شده باشد تا یک الگوی زیبا ارائه دهد؟ خوب، حداقل ما اول از همه خودمان را توضیح ندادیم. در غیر این صورت کمیته اخلاق باید آن را بررسی کند.

آیا سیدجلال حسینی به دلیل سخنان تندش بعد از دربی به کمیته انضباطی احضار می شود؟» جاودانی در پاسخ به این سوال گفت: «من شخصا به آزادی بیان اعتقاد داشتم. سیدجلال حسینی هم در فوتبال کشور سخت کار می کند و بعد از بازی معتقد است حق تیمش اجحاف شده است. من در صحبت های او چیزی ندیدم، اما یکی از چهار عضو کمیته انضباطی هستم و باید در جلسه بررسی کنیم و ببینیم آیا سخنان او توهین آمیز است یا افترا.

وی در پاسخ به این سوال که جلسه کمیسیون انضباطی چه زمانی برگزار می شود؟ وی گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو احتمالا بعد از تعطیلات سال نو جلسه کمیسیون انضباطی تشکیل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید