واکنش بیژن طاهری به اعتراض استقلالی ها

واکنش بیژن طاهری به اعتراض استقلالی ها

بیژن طاهری درباره وضعیت فعلی تیم استقلال در آستانه بازگشتش به لیگ برتر و همچنین گلایه های این تیم از وضعیت اقتصادی این باشگاه در پایان دیدار مقابل پیکان در جام حذفی اظهاراتی داشت:

وضعیت تیم استقلال چطور؟

خدا را شکر بعد از پیروزی اخلاقی رو به رشد مقابل پیکان، وضعیت روحی بازیکنان در سطح خوبی قرار دارد و همه زیر نظر کادر فنی تمرینات سختی را پشت سر می گذارند تا یک بازی خوب دیگر را به نمایش بگذارند.

چگونه با فولاد بازی می کنید؟

ما مقابل یکی از سخت ترین تیم های لیگ برتر بازی می کنیم اما توانستیم در دور اول این تیم را شکست دهیم. حالا کادر فنی برای این دیدار تدابیر ویژه ای در نظر گرفته تا هفته دوم را در بهترین شرایط با نتایج کامل سپری کند. با این حال سرمربی به همه بازیکنان گفت که بازی سختی در پیش داریم.

بازیکنان تیم در تمرینات از مشکلات مالی صحبت نمی کنند؟

بازیکنان از بدو ورود تا لحظه خروج از زمین تمرین فقط گوش به فرمان کادر فنی هستند و سعی می کنند بهترین عملکرد را در تمرینات به نمایش بگذارند تا در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

اما در پایان دیدار استقلال و پیکان، تعدادی از بازیکنان نسبت به مشکلات موجود بسیار صمیمی بودند؟

ابتدا باید بگویم هر مشکلی که امروز در باشگاه استقلال از نظر اقتصادی وجود دارد مربوط به سال های گذشته و بدهی های قبلی است که در این سال ها به خصوص در سال های اخیر انباشته شده است. این مسائل ربطی به مدیریت جدید باشگاه ندارد.

درست است که تعدادی از بازیکنان طلبکار قبلی مانع از عقد قرارداد حردانی شده اند؟

این یکی از مشکلات مربوط به سال های گذشته است. متأسفانه بازیکنان قبلی به درستی حسابرسی نشدند و در حال حاضر مدیران فعلی در تلاش هستند تا مشکلات فعلی را حل کنند و به بدهی های قبلی رسیدگی کنند.

چرا بازیکنان اینقدر دوستانه این موضوع را مطرح کردند و برخلاف فصول قبل شروع به ضربه زدن و ضربه زدن نکردند؟

با این حال آنها شرایط را درک می کنند. این بچه ها می بینند که کادر مدیریت فعلی چگونه برای باشگاه کار می کند. آنها تازه وارد این فوتبال نشده اند و به خوبی می دانند که شرایط باشگاه استقلال چگونه بوده و هست. همه این پسرها فوتبالیست ایرانی هستند و بهتر از بقیه وضعیت تیم ها را می دانند. علاوه بر این، آنها دوست ندارند آرامش درونی تیم خود را به هم بزنند. اگر چیزی می گفتند کاملا دوستانه بود. یکی یکی شنیدمشون قطعا مدیریت باشگاه به این مسائل توجه دارد و سعی می کند مشکلات را در اسرع وقت حل کند.

دیدگاهتان را بنویسید