واکنش ترابی به استفاده از VAR در دربی: باختیم!

تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در صد و دومین دربی پایتخت به مصاف هم رفتند که این دیدار حساس با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

مهدی ترابی پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران گفت: باید تا پایان بازی تمرکزمان را حفظ می کردیم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. صحنه پنالتی هم مشکوک بود و امیدوارم دیگر تکرار نشود.

ترابی در پاسخ به این سوال که نظرش در مورد ضربات پنالتی استقلال چیست؟ گفت: چند صحنه بود. و صحنه پنالتی استقلال و تمام صحنه های دقیقه 60 که حامدی فر باید اخراج می شد و در نیمه اول که شهاب زاهدی پنالتی نگرفت اما صحبت از آن صحنه ها فایده ای ندارد. حالا یک پنالتی برای استقلال اعلام شد و بازی مساوی شد و ما باختیم.

وی درباره حضور VAR در دربی گفت: من کارشناس داوری نیستم اما فکر می کنم آن بازی را باختیم. صحنه ای که برای پیمان بابایی اتفاق افتاد نباید به VAR می رفت اما متاسفانه این اتفاقات افتاد. آنها در نهایت یک پنالتی گرفتند.

ترابی اضافه کرد: البته حضور مداوم VAR بسیار خوب است و اشتباهات کمتر می شود اما فکر می کنم باید به تصمیمات داور هم احترام بگذاریم.

بازیکن پرسپولیس نسبت به قهرمانی این تیم ابراز امیدواری کرد: شرایط خوب است و بازی مفرحی داریم و در صورت پیروزی به مقام دوم می رسیم. قطعا در نیم فصل دوم پیشرفت خواهیم کرد. قطعا تلاش می کنیم دوباره جام را ببریم.