واکنش خاص و احساسی فابیو جانواریو به قهرمانی استقلال

واکنش خاص و احساسی فابیو جانواریو به قهرمانی استقلال

فابیو جانواریو، همبازی سابق فرهاد مجیدی در استقلال می گوید سرمربی آبی ها از ابتدای فصل پتانسیل قهرمانی را نشان داده و توانسته به این عنوان ارزشمند دست یابد. جزئیات صحبت های بازیکن سابق استقلال برای قهرمانی آبی ها را در ادامه می خوانید:

فابیو قهرمان استقلال شد. احساسات خود را در مورد آن بیان کنید.

ابتدا می خواهم بگویم که با استقلال احساس قهرمانی می کنم. بی نهایت خوشحالم که 10 سال دیگر استقلال را قهرمان می بینم و می توانم خوشحالی و خوشحالی همه هواداران این تیم را در این مقطع تصور کنم. من هم خیلی خوشحالم که دوباره فرهاد مجیدی را با استقلال قهرمان می بینم.

فکر می کردی استقلال زیر نظر فرهاد مجیدی قهرمان شود؟

من واقعاً به کار فرهاد اعتقاد داشتم، همانطور که 2-3 سال پیش گفتم. بدون شک. قبلا در مصاحبه های دیگری گفته بودم که امیدوارم فرهاد در آینده نزدیک استقلال خود را بازیابد و با این تیم قهرمان شود. من حتی دوست دارم مسابقات را از راه دور تماشا کنم تا ببینم او با چه انرژی خود را به عنوان یک رهبر تیم قرار می دهد. جو فرهاد در زمین نشان می دهد که او چقدر در عملکرد تیمش متعهد و متمرکز است. او به مرور در کارهای فنی خود پیشرفت کرد و امروز توانست استقلال را به تیمی محترم و برنده تبدیل کند.

گفته می شود برای جشن قهرمانی به تهران دعوت شده اید. آیا قصد دارید برای شرکت در این جشن دوباره به ایران سفر کنید؟

بله، چنین دعوتی از سوی باشگاه انجام شد و تصمیم گرفتم در این مراسم بزرگ شرکت کنم و در کنار فرهاد و بچه ها در ورزشگاه آزادی جشن قهرمانی بگیرم.

به نظرت عامل متفاوت استقلال در این فصل چه بود؟

ارزیابی این وضعیت برای من سخت است، اما آنچه در تیم فعلی می بینم یک سازمان دفاعی بسیار قوی است. معمولا بهترین تیم ها، آنهایی که قهرمان می شوند، آنهایی نیستند که بهترین خط حمله را دارند، بلکه آنهایی هستند که به شکل سازمان یافته دفاع می کنند. تیم با رسیدن به این سطح نشان می دهد که کار بسیار خوب پیش می رود. رسیدن به این بلوغ و سازماندهی کار و ارائه کار آسانی نیست. به فرهاد، مربیان و همه بازیکنانی که توانستند تیمی قوی و خوب بسازند تبریک می گویم.

اگر بخواهید در این فصل بازیکنی را به عنوان ستاره معرفی کنید، کدام بازیکن را انتخاب می کنید؟

این عادلانه نیست که فقط بازیکنی را انتخاب کنم که شاخص ترین بازیکن تیم باشد. تصمیم گیری از راه دور برای من سخت است زیرا نمی توانم همه مسابقات را تماشا کنم. به همه بازیکنان استقلال بابت عملکرد فوق العاده شان در این فصل تبریک می گویم. همه شما قهرمان بودید

استقلال می تواند به قهرمانی در جام طلایی ادامه دهد و در این فصل بدون شکست باقی بماند. فکر می کردی تیم به چنین آماری برسد؟

من واقعاً معتقدم که آنها می توانند در این فصل داستان بسازند. در 2 بازی بعدی حفظ تمرکز بالا و تمرکز شدید برای حفظ این عملکرد شگفت انگیز ضروری است.

فکر می کنی استقلال برای تکرار این موفقیت به چه عواملی نیاز دارد؟

رسیدن به اوج کار سختی است، ماندن در اوج بسیار سخت تر است. بنابراین، برای اینکه یک قهرمان بمانید، باید انگیزه، کار، تعهد، تمرکز در همه سطوح را اضافه کنید، زیرا همیشه شخص دیگری وجود خواهد داشت که می خواهد جای او را بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید