واکنش خوشحال کننده مدیرعامل استقلال به شنیدن

در همین رابطه مظلومی و کریمی اعلام کردند که یکی از مدیران سابق استقلال با انتشار پستی در شبکه های مجازی این شایعات را آغاز کرده است. کدهایی که اعضای هیئت مدیره استقلال در این خصوص دادند همگان را به یاد احمد سعادتمند مدیرعامل سابق این باشگاه انداخت. به همین دلیل با سعادتمند تماس گرفتیم تا از جزئیات ماجرا مطلع شویم.

سعادتمند در گفتگو با خبرنگار ما درباره مشکلات پیش آمده گفت:من حدود 3 ماه پیش با آقای فتح الله زاده تماس گرفتم و به او تبریک گفتم و اعلام کردم که او را دوست دارم و بدون هیچ قضاوتی حاضرم به عنوان یک هوادار به استقلال کمک کنم. می خواستم و می خواهم بدون هیچ چشمداشتی به باشگاهمان کمک کنم. دو سه هفته پیش که شایعاتی مطرح شد، دوباره با آقای فتح الله زاده تماس گرفتم و گفتم این مسائل شایعه است و باز هم تاکید کردم که تا جایی که بتوانم به عنوان یک هوادار شرافتمندانه حاضرم کمک کنم.

واکنش خوشحال کننده مدیرعامل استقلال به شنیدن

وی در ادامه سخنان خود اینگونه گفت: «الان وقتی می شنوم که این مسائل مطرح شده و دوستان مصاحبه کرده اند، خیلی جالب است و تعجب می کنم. اشکالی ندارد، امیدوارم آقای فتح الله زاده موفق باشد و باز هم می گویم اگر دوستان کمک بخواهند دریغ نمی کنم».

سعادتمند به شایعات پیرامون مدیرعاملش در فضای مجازی اشاره کرد: من نمی دانم این سوالات از کجا می آید، ما نه با رسانه ها مصاحبه ای داشته ایم و نه با کسی صحبت کرده ایم. فقط امیدوارم با تلاش آقای فتح الله زاده مسائل استقلال هر چه زودتر حل شود.

مدیرعامل سابق استقلال در پاسخ به این سوال که آیا کسی از وزارت ورزش برای مدیرعامل شدن مجدد به شما مراجعه کرده است؟ “من با کسی در مورد آن صحبت نکرده ام.”

سعادتمند در خصوص مصاحبه های پرویز مظلومی و حجت کریمی تاکید کرد: «آقای مظلومی و کریمی و همینطور آقایان فتح الله زاده و مومنی عزیزان من هستند. آنها دوستان عزیز من هستند. فکر می کنم باشگاه باید آرامش داشته باشد و ما به عنوان هوادار باید حمایت کنیم. من هم در فضای مجازی اعلام کردم که طرفدار استقلال هستم. قطعا بالاترین جایگاه در باشگاه استقلال هم متعلق به هواداران است. به همین دلیل است که تکرار می کنم به عنوان یک هوادار کاملا محترم و بدون هیچ قضاوتی آماده کمک به باشگاه محبوبم هستم.”

وی در پایان افزود: من سفر می کنم و از شنیدن چنین شایعاتی متعجب می شوم. من هم از صحبت های دوستانم تعجب کردم. فقط امیدوارم مشکلات استقلال حل شود.

دیدگاهتان را بنویسید