واکنش رئیس هیئت داوران به انتقاد استقلالی ها

واکنش رئیس هیئت داوران به انتقاد استقلالی ها

هداد افشاریان در خصوص عملکرد مرتضی منصوریان در دیدار استقلال و فجر شهید سپاسی شیراز گفت: امسال برنامه ریزی دقیقی انجام دادیم و اگر دقت کرده باشید، کلاس های داوری را برگزار کردیم و 40 تا 50 داور را آماده مسابقات اعزام کردیم. “

وی افزود: البته داوران باید با آمادگی کامل به مسابقات بروند و حق را به برنده بدهند اما من هنوز داور بازی استقلال و فجر سپاسی را دریافت نکرده ام و به محض بررسی آن را انجام خواهم داد. این گزارش را دریافت کنید.”

رئیس کمیسیون داوران فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: منصوریان داور بین المللی و خوب کشورمان است که کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره آن نظر دارد، اما حسابرسی و عملکرد مربیان، بازیکنان و حتی یک مدیر برای ما قابل قبول نیست. . از تیم داوری و رای دادن به آنها.”

افشاریان تاکید کرد: البته هرکسی که مصاحبه می کند مسئول اظهارات خود است و بار قانونی اظهارات بر عهده او خواهد بود. اگر فردی مصاحبه می کند باید پاسخگو باشد و تاکید می کنم که منصوریان یکی از داوران خوب کشورمان است و حتی اگر اشتباهی هم شود داور را نمی کشد. همه کسانی که مصاحبه می کنند باید پاسخگو باشند و کمیته انضباطی در این بین وارد عمل می شود.

وی با تاکید بر اینکه هرکس سوت یا پرچم داشته باشد مورد حمایت داوران قرار خواهد گرفت، گفت: گزارش بازی استقلال و فجر سپاسی 48 ساعت بعد از بازی به دست ما می رسد و حتما پس از بررسی در مورد آن نظر خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید