واکنش رسانه های انگلیسی به رفت و برگشت اسکوچیچ

واکنش رسانه های انگلیسی به رفت و برگشت اسکوچیچ

هفته گذشته کمیسیون فنی فدراسیون فوتبال کشورمان دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی را به دلیل بی کفایتی برکنار کرد.

اما این تصمیم روز گذشته در جلسه شورای حاکمیتی فدراسیون فوتبال نقض شد و در نهایت سرمربی کروات روی نیمکت تیم ملی کشورمان ماندگار شد.

در همین رابطه سایت انگلیسی «Wordsaker» با تعجب از بازگشت اسکوچیچ پس از 6 روز برکناری وی خبر داد و نوشت: اسکوچیچ شش روز پس از اخراج به عنوان سرمربی تیم ملی ایران بازگشت!

فدراسیون فوتبال ایران روز یکشنبه اعلام کرد که دراگان اسکوچیچ کمتر از یک هفته از برکناری او به عنوان سرمربی منصوب شده است. اسکوچیچ 53 ساله تنها 5 ماه قبل از شروع جام جهانی در قطر شغل خود را از دست داد.

علی دایی کاپیتان و ستاره سابق تیم ملی ایران پیشنهاد مربیگری و هدایت تیم ملی را به جای اسکوچیچ رد کرد.

فدراسیون فوتبال ایران در این خصوص اعلام کرد: هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بر حمایت همه جانبه خود از کادر فنی تیم ملی تاکید کرد و بر این اساس همکاری دو کشور ادامه خواهد داشت.

اسکوچیچ در اوایل فوریه 2020 به جای مارک ویلموتس بلژیکی منصوب شد که در دسامبر 2019 سه بازی را به دور دوم مقدماتی جام جهانی آسیا در اختلاف با فدراسیون پس از دو شکست متوالی ترک کرد.

اسکوچیچ هم در این مرحله و هم در مرحله نهایی ایران را به مقام اول گروه خود رساند تا ایران را به ششمین جام جهانی برساند. او در 15 بازی از 18 بازی خود به عنوان سرمربی پیروز شد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم های ملی انگلیس، آمریکا و ولز می رود.

دیدگاهتان را بنویسید