واکنش زلاتان ابراهیموویچ به باخت مقابل اسپانیا

واکنش زلاتان ابراهیموویچ به باخت مقابل اسپانیا

تیم ملی سوئد شب گذشته در سویا به عنوان میهمان تیم ملی اسپانیا با تک گل آلوارو موراتا شکست خورد تا از صعود مستقیم به جام جهانی 2022 قطر جلوگیری کند.

سوئد پیش از تعطیلات ملی در مرحله گروهی پیشتاز بود، اما پس از باخت به گرجستان و اسپانیا مقابل یونان به رده دوم سقوط کرد و برای راهیابی به جام جهانی باید در دیدار شب گذشته پیروز می شد. این اتفاق نیفتاد و حالا باید روی پلی آف تمرکز کنند.

زلاتان ابراهیموویچ پس از بازی به خبرنگاران گفت: ما خیلی خوب بازی کردیم. ما اشتباه کردیم و آنها فرصت گلزنی پیدا کردند. در کل مسابقه خوبی بود ما موقعیت های بهتری نسبت به اسپانیا داشتیم. حیف که شکست خوردیم. مقابل چنین تیم هایی شرایط می تواند به گل هم تبدیل شود. ما از این شکست درس می گیریم.»

وی افزود: همه از این موضوع ناراحت هستند، اما ما باید نگرش مثبت داشته باشیم. بازی خوبی انجام دادیم. باید ببینیم در پلی آف با چه رقیبی روبرو خواهیم شد. هنوز راه طولانی برای رفتن وجود دارد. نمی دانم برای بازی های پلی آف زنده خواهم بود یا نه.

در عین حال فورسبرگ از شکست در این دیدار بسیار ناراحت به نظر می رسید: «البته خیلی دردناک است. دو فرصت خوب داشتم. آنها صاحب توپ بودند، اما ما بازی را کنترل کردیم. می دانستیم که باید سخت کار کنیم، اما امروز روز ما نبود. احساس بدی داشتیم واقعیت این است که توپ وارد دروازه نشد.

دیدگاهتان را بنویسید