واکنش سرلشکر رشید به تهدید اسرائیل علیه ایران و هشدار به آمریکا: ارتش و سپاه دارای تشکیلات دفاعی و تهاجمی هستند.

واکنش سرلشکر رشید به تهدید اسرائیل علیه ایران و هشدار به آمریکا: ارتش و سپاه دارای تشکیلات دفاعی و تهاجمی هستند.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) با هشدار به آمریکایی ها هرگونه حمایت از اقدامات رژیم صهیونیستی علیه ایران جان نظامیان آمریکایی در منطقه را به خطر می اندازد و گفت: فرماندهان ارتش و سپاه در حال تلاش هستند. سخت و مستمر و هم افزایی و با هر کدام توانایی مقابله با تهدیدات، تشکیلات دفاعی و تهاجمی برای سرکوب هر تهدیدی را دارد.

سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) در دیدار فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه پدافند هوایی مشترک خاتم الانبیا (ص) وی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در طول سال حداقل 30 رزمایش بزرگ و 10 رزمایش تخصصی انجام دادند، گفت: جدی گرفتن تهدید و آمادگی برای دفاع و حمله به دشمن، برنامه فرماندهی معظم کل قوا است. ( فرمانده کل قوا ) و منطقی که اجرای تمرینات را هدایت می کند.

به گزارش روابط عمومی ارتش، وی افزود: قرارگاه پدافند هوایی مشترک خاتم الانبیاء (ص) هر ساله علاوه بر رزمایش رزمایش بزرگی را در حوزه جغرافیایی ایران و محیط امنیتی برگزار می‌کند. فرماندهان قرارگاه مشترک پدافند هوایی سه اصل دقت در برنامه ریزی، جدیت و خلاقیت در صحنه رزمایش، مشابه صحنه نبرد واقعی، کاملا رصد می کنند و در بازی های جنگی امروزی قبل از رزمایش، همه را محاسبه و ارزیابی می کنند. روش ها و تاکتیک های دشمن و تصمیم گیری.

سرلشکر رشید ادامه داد: قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص)، ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش و سپاه در حال ارزیابی تمامی اقدامات تهدیدآمیز رژیم صهیونیستی علیه منافع و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران هستند. بر اساس اطلاعات، هماهنگی و حمایت آمریکا و نیروهای مسلح اقدام قاطعانه ای علیه وی انجام خواهد داد.

وی تصریح کرد: هیچ پنهان کاری این دو دشمن ملت ایران در عرصه همکاری و مشارکت در ابعاد عملیاتی، تاکتیکی و فنی از چشم دستگاه های اطلاعاتی ما پوشیده نیست. به آمریکایی ها هشدار می دهیم هرگونه حمایت از اقدامات رژیم صهیونیستی علیه ایران که جان سربازان آمریکایی در منطقه را به خطر می اندازد.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) گفت: هر کشوری که برای تهدید امنیت ملی ایران با رژیم صهیونیستی همکاری کند تاوان اقدامات خود را خواهد داد و نیروهای مسلح قدرتمند ما منشأ تجاوز و همه هماهنگ‌کننده‌ها را نابود خواهند کرد. و مراکز و پایگاه های پشتیبانی در طول مسیر.» و فضای مورد استفاده برای عبور در معرض حمله خرد کننده و هدف حملات آنها قرار می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه نگاه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به آینده با وجود چالش ها و مشکلات با توکل و توکل به خداوند بزرگ و حمایت عظیم مردم شریف ایران سرشار از امید است، گفت: عزیزان فرماندهان ارتش و سپاه با تلاش و مجاهدت و هم افزایی مستمر با تلفیق توان ارتش و سپاه و با تمام توان خود در برابر تهدیدات، دارای آرایش دفاعی و تهاجمی برای سرکوب هر تهدیدی هستند.

سرلشکر رشید افزود: با نگاهی به 44 سال گذشته و فراز و نشیب های تاریخ انقلاب به این نتیجه می رسیم که آنچه در پیش است بسیار آسان تر از سختی هایی است که ملت سرافراز ایران و نیروهای مسلح دارند. غلبه بر. با تلاش آنها مبارزه به پایان رسید.

وی گفت: در این رویارویی قاطع با استکبار جهانی، نیروهای مسلح ما ابتدا از تمامی دستاوردهای انقلاب و تمامیت ارضی و استقلال کشور در مقابل تهدیدات دفاع مداوم خواهند کرد و ثانیاً برای تحکیم ثبات سیاسی و امنیتی و توسعه دفاعی تلاش خواهند کرد. و از تحقیر تاریخی ملت و نیروهای مسلح ایران، همانطور که در دوران ننگین پهلوی علیه قدرت‌های مسلط رخ داد، جلوگیری خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید