واکنش سرمربی استقلال به صحبت های هیاهوی سیاوش یزدانی

واکنش سرمربی استقلال به صحبت های هیاهوی سیاوش یزدانی

پیروز گربانی کاپیتان سابق تیم استقلال درباره افشاگری سیاوس یزدانی و موضوع سربازی بازیکنان اظهارنظر کرد.
وضعیت این روزهای سربازان استقلال مشکلات شاگردان فرهاد مجیدی را بحرانی تر کرده است. منظورت چیه؟

در کل فکر می کنم آنها باید یک بار برای همیشه مسئله نظامی را حل کنند. باید در این زمینه تصمیم جدی گرفته شود. سربازی انسان را دو سال از عمرش عقب می اندازد. چه اشکالی دارد که یک جوان در عرصه های دیگر به کشورش خدمت کند؟ چرا باید اینگونه به آینده جوانان این کشور آسیب وارد شود؟

اما آیا مسئولان معتقدند که این امر برای هر جوانی ضروری است؟

ما آنها را از کشورهای دیگر الگوبرداری کرده ایم، کشورهایی که مدام به دنبال جنگ هستند. در بسیاری از کشورها اینگونه نیست. چرا ما آنها را نمی بینیم؟ برای رضای خدا می توانیم در عرصه های دیگری غیر از نظامی به کشور افتخار کنیم. چرا همه ما تعریف می کنیم و در مورد تعریف و تمجید صحبت می کنیم؟ خدمت سربازی مقدس است و هیچکس نباید بدون درد راه برود یا راه برود. من با همه آنها صادق هستم. پدر خودم سرباز بود اما آیا یک جوان نمی تواند در المپیاد فیزیک، ریاضی، کشتی، فوتبال یا رشته های دیگر برای کشور افتخارآفرینی کند و پرچم کشورش را به اهتزاز درآورد؟ ما باید این مشکل را یک بار برای همیشه حل کنیم. چرا باید 2 سال از عمر مفید یک جوان در اوج جوانی در این راه تلف شود؟ ممکن است عده ای به حرف من اعتراض یا مخالفت کنند، اما من اصرار دارم که مشکل سربازی و سربازی باید یک جایی حل شود. همه ما کشورمان را دوست داریم و می خواهیم پرچمش برافراشته باشد. حالا مثلا دکتر بودن چه اشکالی داره؟ همینطور یک فوتبالیست می تواند به کشورش خدمت کند و افتخار کند.

افشاگری سیاوش یزدانی و قول هایی که در باشگاه به او داده شد چطور؟

من در این مورد نظری ندارم. شما همچنین باید به حرفه ای بودن آنها گوش دهید. اما در نهایت زمانی که بازیکنی به خدمت سربازی خود ادامه نداد حتما با باشگاه به توافق رسیده است. قطعا به سیاوس یزدانی و مرندمند قول هایی داده شده است. ما با هیچکس برده ی کوچک نداریم، اما مطمئنم یزدانی درست می گوید. من نمی دانم فرهاد مجیدی به او چه گفته و این را نمی دانم و نمی توانم چیزی بگویم اما قطعا از طرف باشگاه قول داده شده است.

بازی استقلال و نساجی را چطور دیدی؟

استقلال در این دیدار با وجود تساوی بهتر از دیدارهای قبلی بود. اگر درخشش واقعی نبود، استقلال پیروز می شد. استقلال در فاز موقعیت یابی خیلی بهتر از قبل کار می کند.

بازی با گل گهر را چطور پیش بینی می کنی؟

قطعا مسابقه سختی است. تیم های امیر قلعه نویی فوتبال خوبی به نمایش می گذارند به خصوص گل گهر در دیدارهای گذشته فشار زیادی به حریف وارد می کند. آنها همچنین به خوبی شکوفا می شوند.

به نظر شما تا کی باید به رودی زست فرصت داد؟

ما افکار سرمربی را نمی دانیم. زستد باید انتظارات مجیدی را برآورده کرده باشد که هر مسابقه ای در این تیم قرار می گیرد. ما باید جایی یاد بگیریم که به دیدگاه مربی احترام بگذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید