واکنش سرمربی استقلال به مصدومیت شدیدش

واکنش سرمربی استقلال به مصدومیت شدیدش

رضا عنایتی سرمربی هواداران که به دلیل پارگی رباط صلیبی با شرایط ویژه به سیرجان سفر می کند، هدایت تیمش مقابل گلگوتا را با مشکل مواجه خواهد کرد. عنایتی برای اولین بار در مورد مصدومیتی که دریافت کرده است گفت: در مورد مصدومیت به هر حال دنیای ورزش است و خوشبختانه در ورزش حرفه ای اتفاقی برای من نیفتاد اما در یک بازی دوستانه متأسفانه مصدوم شدم و پایم آسیب دید. و من فکر می کنم اتصالات و منیسک با هم هستند. “آنها پاره شده بودند، اما باید ببینیم در MRI بعدی چه اتفاقی می افتد. MRI اول خوب نبود، اما مجبور شدم با دکتر قرار ملاقات بگذارم و MRI دیگری انجام دهم. چند روز دیگه ببینم چقدر سنگینه و نیاز به جراحی داره یا نه.به هر حال طبیعت فوتبال اینه.امیدوارم همه سالم باشند.

وی درباره اینکه در بازی با گل گهر برای ماندن در لبه خط مشکل ایجاد می شود، توضیح داد: سعی می کنم مشکلی نداشته باشم. ما عصا داریم و شاید بتوانم به عصا تکیه کنم و لبه خط بایستم. باید دید اوضاع چگونه پیش خواهد رفت و اینها خیلی مهم نیستند. ما باید زندگی کنیم و پیش برویم و جلو برویم.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که فردا با یک نفر جدید آشنا می شوم که خاطرات زیادی از دوران فوتبال حرفه ای ام با او دارم و مطمئناً بازی بسیار سختی مقابل گهر گهر خواهیم داشت. تیمی که از نظر ساختاری فوق العاده قوی است و دارای یک نیمکت نشینی که پرافتخارترین مربی لیگ برتر است و عناوین زیادی دارد و می دانیم فردا چه دیدار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. ما با بچه ها صحبت کردیم و هر کاری که باید انجام می دادیم. در تمرین کارها را جلو بردیم و امیدواریم فردا مسابقه خوب و زیبایی باشد. می دانیم که کارمان سخت است اما سعی می کنیم مثل بازی های قبل جلو برویم و مطمئنم با توجه به شرایطی که بچه ها در تیم دارند و انگیزه ای که در این مسابقه دارند و باید این میزان را افزایش دهند. انگیزه تا بتوانیم به نتیجه برسیم و امیدوارم بازی زیبایی از آب در بیاید و بتوانیم روند را ادامه دهیم.

عنایتی در مورد مصدومیت تیمشان گفت: محمد قاضی، محسن ترخانی، سیدمحمد حسینی و حسین صادقی مصدوم هستند و متاسفانه مصدومیت ما دوباره افزایش یافته و این به خاطر قهرمانی فشرده است و این اتفاق برای همه تیم ها می افتد. بازیکنان تعویضی که داریم بازیکنان بزرگی هستند و در بازی های قبلی مصدومیت زیادی نداشتیم، اما خوبی تیم ما این است که در تیممان بحث اصلاح و رزرو نداریم. ما تیمی هستیم که همه بازیکنان آن کاملا در خدمت تیم هستند و وقتی بخواهیم می توانیم به راحتی از آنها استفاده کنیم و به بچه ها یادآوری کنیم که همه باید شرایط را رعایت کنند تا درگیر نشوند، زیرا برخی از بچه ها که نیستند، قطعا ادامه خواهند داشت. ما در این راه مشکل خواهیم داشت اما تیم ما ستاره محور نیست و یک تیم است و همه بازیکنانی که در تیم هستند و قرارداد بسته اند قطعا باید به این باشگاه کمک کنند و تا الان هم همینطور بوده است و امیدواریم. همینطور ادامه خواهد داشت

او درباره چند بازی باقی مانده گفت: بحث درباره رکوردها برای ما خیلی مهم نیست. ما برای هر بازی برنامه داریم و طبق آن پیش می رویم و قطعا تیمی که گل نزده می تواند از این فرصت برای برد استفاده کند یا در نهایت یک امتیاز بگیرد و این برای ما خیلی خوب است. ساختار دفاعی ما ساختار خوبی دارد و برای ما بسیار مهم است که از نقطه حمله گرفته تا دروازه بان همه در ساختار دفاعی خوبی باشند و امیدواریم با توجه به آماری که استخراج کردیم و آماری که داریم به اعتماد به نفس خوبی در بحث حمله برسیم. دوستان به ما دادند، ما شرایط خوبی در لیگ داریم و امیدواریم کمی تمرکز خود را افزایش دهیم و بتوانیم از همه شرایط و موقعیت های خود استفاده کنیم و انشاالله نتیجه بگیریم.

عنایتی در پایان گفت: این گفتگوی خاصی نیست و برای شما و همه کسانی که این مصاحبه را می بینند آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم فردا مسابقه خوبی باشد و بتوانیم روی یک تیم خوب با یک مربی خوب و یک مربی خوب تمرکز کنیم. تیم خوب، ساختار. «برگردیم تهران.

دیدگاهتان را بنویسید