واکنش سرمربی تیم ملی در حاشیه جام جهانی؛ اهداف شخصی را دنبال نکنید

پیمان صادق پس از بازگشت تیم ملی کشتی آزاد ایران از جام جهانی و کسب عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها گفت: برای این مسابقات اهداف فنی داشتیم و فقط به دنبال نتیجه نبودیم. ترکیب تیم ما مشخص بود و به دنبال اهدافی برای رسیدن به آن بودیم و خوشبختانه توانستیم به اهداف خود برسیم. پایگاه تمرینی بسیار خوبی برای اعضای تیم ملی بود.

او ادامه داد: اتفاقات خوبی در این مسابقات افتاد، از جمله برد مقابل باروز. خیلی ها منتظر این اتفاق بودند و چه خوب که این اتفاق در خاک آمریکا رخ داد. خدا را شکر که دل مردم شاد شد. رحمان عموزاد با توجه به آمادگی ای که داشت و با توجه به شرایط بعد از جام جهانی و میزبانی از آمریکایی ها عملکرد خوبی داشت و شایسته مدال طلا بود. مبارزه او میزبان، داور و حریف را شکست داد و مدال طلایش را قطعی کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: هرکس به جنگ می رود باید برای هر کاری آماده باشد. رفته بودیم میدان. ما به دنبال تفریح ​​یا سرگرمی نبودیم. در هر کشوری که می رویم، تلاش می کنیم تا پیروز شویم و مردم را خوشحال کنیم. به هر حال اگر بخواهیم از نظر نتایج به موضوع نگاه کنیم، اتفاقاتی که قبل از مسابقات افتاد روی شرایط تیم ملی تاثیر گذاشت. همه ما بلاتکلیف بودیم و بعد ویزا دیر صادر شد و به سختی به آمریکا رسیدیم. همچنین گروه دوم ما دو روز قبل از مسابقه در محل مسابقه حاضر شدند. همه این موارد دست به دست هم داد تا این وضعیت توسعه یابد. همه شرایط خانه را دیدند.»

دراشکار افزود: در این مسابقات نتایجی ثبت شد و اتفاقاتی افتاد که باعث شد همه به تیم ایران احترام بگذارند. بسیاری از کارشناسان اذعان داشتند که ایران تیم خوب و آینده‌داری دارد. هدف نهایی ما المپیک پاریس است و امیدوارم بتوانیم مردم را در آنجا خوشحال کنیم.”

وی درباره استقبال مردم از کاروان ایران گفت: شرمنده مردم هستیم. اینکه بچه هایشان را تنها نمی گذارند مایه دلگرمی ماست. امیدوارم مشکلات مردم هر چه زودتر حل شود و ما وظیفه داریم هرجا که هستیم از پرچم خود پاسداری کنیم. ما باید از تیم ملی محافظت کنیم نه اینکه با توهین به این بچه ها به دنبال اهداف شخصی باشیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم جوانان تلاش کنند و اراده آهنین برای موفقیت داشته باشند. احترام به مربی و خانواده نباید فراموش شود. از همه افرادی که برای استقبال از تیم ملی آمده اند تشکر می کنم.”

دیدگاهتان را بنویسید