واکنش سرمربی سپاهان به اعتراض هواداران

واکنش سرمربی سپاهان به اعتراض هواداران

خوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان در نشست خبری پس از دیدار مقابل آلومینیوم که با تساوی و اعتراض هواداران اصفهانی همراه بود حضور یافت و اظهارات خود را درباره این دیدار بیان کرد.

صحبت های اولیه موریس پس از تساوی مقابل آلومینیوم اراک:

بازی همان طور که می خواستیم شروع شد و در ابتدای نیمه اول موقعیت هایی داشتیم اما چند پاس به دلیل سرعت کم توپ به هدف نمی رسید.

به دلیل مشکلاتی که در خط هافبک داشتیم ترجیح دادیم از فرشاد احمدزاده که خیلی خوب بین خطوط حرکت می کند استفاده کنیم تا بتوانیم مهاجمان و جناح های خود را تغذیه کنیم و او را با یاسین سلمانی جفت کنیم.

ما در 15 دقیقه اول نیمه دوم ضعیف بودیم و در عوض در 15 دقیقه آخر خوب کار کردیم. این یک نتیجه عالی برای حریف بود اما با توجه به موقعیت هایی که ایجاد کردیم برای ما خوب نبود.

در برخی مواقع سرعت توپ به دلیل کیفیت پایین زمین خوب نبود و در برخی مواقع به دلیل عجله زیاد توپ ها را از دست می دادیم.

در نیمه دوم سعی کردیم با استفاده از امید در سمت چپ و آریا در سمت راست سرعت را افزایش دهیم و با اضافه کردن عیسی به شهریار بین دو مدافع آلومینیومی سعی کردیم در نبرد مدافعان و مهاجمان پیروز شویم اما این اتفاق افتاد. اتفاق نیفتاد

ما در اواخر بازی دو موقعیت خوب داشتیم و عیسی مرادی و آریا می توانستند دروازه آلومینیوم را باز کنند اما از موقعیت های خود استفاده نکردند.

نتیجه خوبی برای ما نبود و این وقفه در لیگ برای ما خوب است تا برای مشکلاتمان راه حلی پیدا کنیم. من از عملکرد بال هایم راضی نیستم و آنها باید بهتر از این باشند.

مورایس در پاسخ به اینکه مشکل و ضعف تیم شما چیست، اینگونه پاسخ داد:

ما تا الان 6 بازی انجام دادیم و 5 گل خوردیم، یعنی میانگین کمتر از یک گل خورده در هر بازی و من از سازماندهی دفاعی تیمم راضی هستم، اما در قسمت هجومی ندیدم هنوز می خواهم ما به عنوان تیم بالای جدول از موقعیت های خود به خوبی استفاده نکردیم و موقعیت های زیادی داشتیم.
مثلاً امید فصل گذشته دفاع چپ بود و به خاطر انرژی بیشترش تصمیم گرفتم او را به پست بال چپ ببرم. وظیفه من به عنوان سرمربی فقط تغییر پست بازیکنان نیست و من کسی نیستم که همیشه این کار را انجام دهم، اما به مرور زمان این تغییرات بزرگ نتیجه خواهد داد و من از عملکرد تیمم راضی هستم.
ما تا به امروز بازی آسانی نداشته ایم و این باعث خوشحالی من از تیمم است و امیدوارم در آینده نتایج بهتری بگیریم.

سوال آخر این بود که آیا موریس قصد دارد از مربی ایرانی در کار خود برای کسب نتایج بهتر استفاده کند یا خیر که موریس پاسخ داد:

شاید شما اینجا هستید تا یک نام خاص بیاورید، اما این کار درستی است. نام های زیادی وجود دارند که می توانند تغییراتی ایجاد کنند، اما نه کمک مربی که بتواند گل بزند. مشکل عاطفی نداریم که با کمک مربی ایرانی حل کنیم. اگر این نظر شما نیست، بلکه نظر هواداران است، باید بدانید که هواداران همیشه احساساتی هستند و بعد از هر پیروزی انتقاد نمی کنند، بلکه خوشحال می شوند. اما وقتی شکست می خوریم، همه ناراحت می شوند. تلاش می کنیم روز به روز پیشرفت کنیم و هواداران قدم به قدم راضی هستند.
با تشکر از هوادارانی که تا آخر ما را حمایت کردند و البته اعتراضشان به حق بود و سعی می کنیم این اتفاقات را جبران کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید