واکنش سرمربی سپاهان به امضای قرارداد با مدافع جنجالی استقلال

وی افزود: همیشه گفته ام انجام یک بازی خوب به یک زمین باکیفیت بستگی دارد و می توانم بگویم امروز در یکی از بهترین زمین های لیگ بازی کردیم.

سرمربی تیم سپاهان تصریح کرد: یک بار دیگر به بازیکنانم بابت بردی که به دست آوردیم تبریک می گویم، برای مس کرمان نیز آرزوی موفقیت دارم. بازیکنان مس بسیار سخت کوش و تلاش کردند، سعی کردند گلی به ثمر نرسانند اما امروز روز ما بود و بازی را بردیم.”

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره تفاوت رفتارش در کنار زمین با ساپینتو، دیگر سرمربی پرتغال در لیگ ایران، گفت: مربیگری این است که حداقل بتوانیم بازیکنان کنار زمین را آرام کنیم و اگر بازیکنان به اندازه کافی فعال نیستند، شاید باید در کناره ها متفاوت رفتار کنید. اما من موظفم در هفته قبل از بازی و در روز مسابقه کار و فعالیتم را نشان دهم، باید صبور باشم و اجازه بدهم بازیکنان با آرامش کار خود را انجام دهند چون من در زمین حضور ندارم. من باید آرام باشم و اجازه بدهم بازیکنان کار خود را انجام دهند.”

مورایس در خصوص شبهات نقل و انتقالاتی پیرامون سپاهان و احتمال حضور سیاوش یزدانی در این تیم گفت: در فصل نقل و انتقالات این اخبار مطرح می شود و روال عادی است اما در حال حاضر می توانم بگویم این خبر را تایید نمی کنم. »

وی با اشاره به توقعات زیادی که هواداران سپاهان از این تیم دارند، گفت: وقتی از یک تیم انتظارات زیادی وجود دارد باید به نوعی با آنها کنار بیاییم، انتظارات از سپاهان بسیار بالاست و بازیکنان برای برآورده کردن این انتظارات زحمت کشیده اند. انتظارات؛ اگر به نتایج دلخواهتان نرسیدید، به این معنی نیست که به اندازه کافی تلاش نکرده اید. من از عملکرد بازیکنانم و پیشرفتی که از ابتدای فصل داشته ایم بسیار خوشحالم.

سرمربی سپاهان درباره عملکرد داوران لیگ برتر گفت: قضاوت در لیگ ایران اصلا کار ساده ای نیست، بخشی از آن به کیفیت زمین های نامناسب برمی گردد. زمانی که کیفیت زمین پایین باشد، پرش توپ هر لحظه ممکن است تغییر کند و یا خطای غیرضروری رخ دهد، دلیل دیگر کمبود VAR است که کار را برای داور سخت می کند. فدراسیون باید برای ورود VAR به فوتبال ایران برنامه ریزی کند و از طرفی کیفیت زمین ها ارتقا یابد. حتی می توان برخی قوانین را تغییر داد و جریمه های سنگینی برای اعتراضات نیمکت نشینان در نظر گرفت که با این تغییرات شرایط برای داوران راحت تر می شود و می توانند تصمیمات بهتری بگیرند. همیشه یک طرف از تصمیمات قاضی راضی است و طرف دیگر ناراضی، در زندگی هم همینطور است و همیشه کارها طبق برنامه پیش نمی رود.

مورایس در پایان گفت: “ما هواداران را درک می کنیم و هر کاری از دستمان بر می آید برای موفقیت باشگاه و هواداران انجام می دهیم.” از آنجایی که انتظارات از تیم ما زیاد است، انتظار داریم هواداران نیز در ورزشگاه حضور داشته باشند. اگر هواداران به ورزشگاه می آمدند، ما قوی تر بودیم و می توانستیم 3 یا 4 امتیاز دیگر بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید