واکنش سرمربی پرسپولیس به شایعات تغییر یحیی / عکس

ذوب آهن در چهار هفته گذشته با چهار برد به عنوان پنجمین تیم برتر نیم فصل دوم دست یافته و همچنین با تفاضل گل کمتر از رسیدن به نیمه بالای جدول بازمانده است.

با این حال مهدی تارتار سرمربی این تیم پس از شهرآورد پایتخت و استعفای یحیی گل محمدی با شایعات زیادی در فضای مجازی مواجه شد و حالا همزمان پستی در اینستاگرام منتشر کرد.

او در این پست نوشت: سال گذشته برای همه ما پر از روزهای تلخ بود. در دو دوره مختلف از دوران حرفه ای خود این افتخار را داشتم که در خدمت تیم محبوب پیکان و تیم بزرگ و پرافتخار ذوب آهن باشم و خوشحالم که در هر دو تیم با مدیران متعهد، کادری خوش برخورد، بازیکنان سخت کوش و همراهان دلسوز کار کرده ام. خوشحالم که “در اوایل دهه 1400 همراه با آنها توانستیم نتایج درخشانی را در پیکان کسب کنیم و حالا در پایان سال در ذوب آهن لبخند رضایت هواداران را تقدیم کنیم.”

وی بدون اشاره به شایعات مجازی مبنی بر تعهد خود به ذوب آهن نوشت: در سال جدید به تلاش خود برای تداوم موفقیت ذوب آهن ادامه خواهیم داد. ما نسبت به هواداران و کارکنان پرتلاش کارخانه ذوب آهن احساس مسئولیت و تعهد می کنیم که در طول فصل در تمرینات پیگیرتر و در بازی کوشاتر باشیم تا به حمایت آنها پاسخ دهیم.

واکنش سرمربی پرسپولیس به شایعات تغییر یحیی / عکس

دیدگاهتان را بنویسید