واکنش سرمربی پورتو به گریه همسرش بر سر طارمی

واکنش سرمربی پورتو به گریه همسرش بر سر طارمی

پورتو در رقابت های جام حذفی پرتغال به مصاف تیم گمنام فلورانس رفت و موفق شد با پنج گل حریف نگون بخت خود را شکست دهد. در نیمه دوم این دیدار مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو موفق شد یک پنالتی از حریف اجرا کند و به نظر می رسید بهترین فرصت را داشته باشد تا برای اولین بار در این دیدار دروازه فلورانس را باز کند.

اما مهدی طارمی فداکاری کرد تا فرانسیسکو کونسیچ این شانس را بدهد که اولین گل فصل را برای پسر سرمربی پورتو به ثمر برساند. حالا سرجیو کونسیچ عی o مدعی است که فرانسیسکو باید به جای این گل از مهدی طارمی تشکر کند.

سرخیو کونسیچ گفت: ما در بازی خیلی جدی بودیم و به دنبال پرس حریف بودیم و متوجه شدیم که آنها به دنبال چه گلی هستند. روند کاری ما با کسب تمرین و جدیت در تمرین آغاز می شود و سپس بازیکنان این برنامه را در زمین اجرا می کنند. پورتو بسیار جدی، شایسته و پویا بازی کرد و جدا از یک صحنه در نیمه اول، ما در دقایق زیادی از بازی تیمی مصمم و توانا بودیم.

پنالتی فرانسیسکو کونسیسو؟ نتیجه برای یک مهاجم بسیار مهم است. در اینجا من تصمیم می‌گیرم که کدام بازیکنان چه مسئولیتی دارند. ما پنالتی‌زن‌های خودمان را داریم، اما در آن مقطع تصمیم گرفتم بازیکنی را به او بدهیم که خیلی خوب کار کرده و به دنبال گلزنی است.

قطعا شرایط برای فرانسیسکو بدتر از من خواهد بود. در اینجا فرانسیسکو فقط یک بازیکن پورتو است که جوان و با کیفیت است و می خواهد خودش را ثابت کند. فرانسیسکو برای تشکر از من و کادر فنی روی نیمکت آمد و به او گفتم ابتدا از مهدی طارمی تشکر کن چون باید پنالتی می گرفت و در واقع طارمی این شانس را به تو داد. الان فرانسیسکو بود، اما اگر بازیکن دیگری بود، همین کار را می‌کردم.

دیدگاهتان را بنویسید