واکنش فابیو جان واریو به اقدام عجیب سرمربی جدید استقلال

واکنش فابیو جان واریو به اقدام عجیب سرمربی جدید استقلال

فابیو جان واریو، پیشکسوت استقلال می گوید مربیان ایرانی که فوتبال ایران را خوب می شناسند و بیشتر بازیکنان را خوب می شناسند، هرگز قبل از شروع لیگ قول قهرمانی نمی دهند.

وضعیت استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟

برخی معتقدند سرمربی استقلال ساپینتو رزومه خوبی نداشته و در چند تیمی که کار کرده، تیم های تحت هدایت او سقوط کرده اند. با توجه به این که اطلاعات ما در این حد است، نمی توانیم در مورد او صحبت کنیم زیرا او باید با بازیکنان تمرین کند و ببیند در لیگ چه خبر است.

او قول چهار قهرمانی داد که مورد انتقاد قرار گرفت.

مربیان ایرانی که فوتبال ایران را خوب می شناسند و بیشتر بازیکنان را خوب می شناسند، هرگز قبل از شروع لیگ قول قهرمانی نمی دهند. ساپینتو نه شناختی از فوتبال ما دارد، نه از فرهنگ ما، نه فوتبالیست ها را می شناسد. تعجب می کنم که چرا قول چهار قهرمانی داده است. یا این حرف ها به او پیشنهاد شده یا چنین قولی داده تا بین هواداران محبوب شود اما امیدوارم به قولش عمل کند چون قول سنگینی داده و حالا هواداران از او انتظار زیادی دارند.

آیا استقلال در فصل آینده موفق خواهد شد؟

عامل اصلی آرامش و دوری از لبه هاست. فصل گذشته در استقلال این اتفاق افتاد و آبی ها موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند، این موضوع باید در اولویت اول این فصل باشد. آجورلو مدیر پخته ای است و نباید اجازه دهد عده ای مانند فصل گذشته هواداران را در فضای مجازی به حاشیه برانند. ضمن اینکه باید ارتباط صمیمانه ای بین کادر فنی، بازیکنان و مدیریت باشگاه وجود داشته باشد تا با اتحاد و همدلی استقلال بتواند نتایج قابل قبولی کسب کند و دوباره قهرمان شود.

این روزها به مدیریت باشگاه انتقادات زیادی وارد شده است.

مدیرعامل باشگاه در دو سه روز اخیر موفق به جذب چند بازیکن فصل قبل و چند بازیکن جدید شد، با توجه به اینکه اسکلت استقلال حفظ شده است، نیازی به چند بازیکن دیگر ندارد تا نقاط ضعف شما را پوشش دهد. مهره هایی که به استقلال می آیند باید با تجربه باشند و بتوانند نقاط ضعف فصل قبل را در این فصل پوشش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید