واکنش فتح الله زاده به خبر جذب رضایی و دژاگه

وی درباره انتقاد از عملکرد خود در نقل و انتقالات افزود: وقتی منافع گروه خاصی را مداخله می کنید باید تاوان بدهید. از روز اول گفتیم یک یا حداقل دو بازیکن می خواهیم. غیر از این، ما چیزی نگفتیم.

مدیرعامل استقلال درباره اینکه برخی معتقدند گرا آلوز و بند فسخ او توسط او به تراکتور داده شده است، تصریح کرد: هیچ وقت وقت ندادم. به دلیل اینکه قرارداد باشگاه تراکتورسازی بود نامه رسمی به تراکتور فرستادیم. اما او اولویت اول ما نبود. یک نفر دیگر را دنبال می کنیم. حتی همه جا می نویسند دژاگه و رضایی در لیست استقلال هستند در حالی که اشکان دژاقه و کاوه رضایی اولویت ما نیستند.

فتح الله زاده در پاسخ به این سوال که آیا با کاوه رضایی مذاکره کردند و به همین دلیل فسخ قرارداد او با تراکتور اتفاق افتاد، تصریح کرد: کاوه رضایی در تیم ما نبود. چگونه بدون اینکه با ما صحبت کند به خاطر ما تسلیم شد؟

وی درباره اینکه چرا آمانوف در نیم فصل استقلال را ترک نکرد، توضیح داد: آمانوف به من گفت که جو استقلال را دوست دارد و می خواهد بماند. بازیکنی که قرارداد دارد نمی تواند از لیست خارج شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: مسئولیتی در قبال بلیت فروشی نداریم. در مجموع 5000 نفر اجازه ورود به ورزشگاه را داشتند در حالی که قرار بود 25000 نفر اجازه ورود به ورزشگاه را داشته باشند. در رابطه با قیمت هم این هفته جلسه ای برای کاهش قیمت بلیت برای رفاه حال هواداران خواهیم داشت.

وی در خصوص اینکه آیا شهباززاده در لیست مازاد استقلال قرار داشت، گفت: سجاد شهباززاده در لیست فروش نیست. ساپینتو همه آنها را می خواست، اما ما انتظار داشتیم یک بازیکن را به خدمت بگیریم.

بالاخره مدیرعامل استقلال درباره شایعه جذب جو هم گفت: پیشنهاد «جو» را به ساپینتو دادیم و سرمربی قبول نکرد.

دیدگاهتان را بنویسید